در پی حاشیه سازی‌های مختلف در فضای رسانه‌ای و مجازی در خصوص پرونده ایراد ضرب و جرح عمدی بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، روابط عمومی دادگستری استان فارس، توضیحاتی ارائه کرد.

در پی ادامه حاشیه سازی‌های مختلف در فضای رسانه‌ای و مجازی در خصوص پرونده ایراد ضرب و جرح عمدی بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، روابط عمومی دادگستری استان فارس، توضیحاتی به شرح ذیل را در خصوص این پرونده ارائه داد:

۱- دادگستری فارس از ابتدای وقوع این حادثه در راستای اصل ۱۵۶ قانون اساسی به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل کرده و ضمن تشکیل پرونده قضایی، تعقیب متهم، تحقیق در خصوص ابعاد واقعه و رسیدگی به موضوع در مراحل مختلف دادسرا و دادگاه را در دستور کار قرار داده و تا این مرحله از دادرسی وظایف و تکالیف مصرّح در قانون را به دقت انجام داده  و سعی کرده قانون و عدالت را در خصوص این پرونده جاری کند.

۲- آنچه این پرونده را نسبت به سایر پرونده‌های مشابه حساس و ویژه ساخته، گمانه زنی‌ها و ادعا‌های ناآگاهانه‌ای تحت عنوان شنیده‌ها و احتمالات است که در بستر رسانه‌ها و بخصوص فضای مجازی شکل گرفته  و افکار عمومی را از برخی واقعیات موجود در پرونده غافل و دور ساخته و زمینه ساز شکل گیری تفکرات دوگانه در خصوص برخورد دستگاه قضایی با این موضوع شده است.

۳- دستگاه قضایی مستند به اوراق و مندرجات پرونده ضمن حفظ استقلال کامل خود رسیدگی به پرونده مذکور را به دور از هر گونه جو احساسی، حاشیه سازی‌های ایجاد شده و دقیقاً وفق قوانین و مقررات جاری انجام داده و نسبت به صدور حکم نخستین و بدوی اقدام کرده است. شایان ذکر است که در این خصوص رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری میزان در تاریخ ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ صراحتاً به این امر اشاره کرده که «دادگستری فارس همان‌گونه که مسوول اجرای قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر است، حقوق شخصی افراد و طرفین پرونده را نیز محترم می‌شمارد و در فضایی شفاف، به هر گونه ادعایی در چهارچوب قوانین رسیدگی می‌کند.»

۴- پرونده تشکیل شده با موضوع ضرب و جرح بانوی آمر به معروف، علاوه بر جنبه شرعی (موضوع حجاب و امر به معروف) و اخلاقی (بی حرمتی یک مرد نسبت به یک بانو)، با توجه به نوع رفتار ارتکاب یافته از سوی ضارب، دارای وصف مجرمانه و ضمانت اجرای کیفری می‌باشد و دادگاه در مقام رسیدگی به شکایت شاکیه در چهارچوب قوانین و با به کارگیری اهرم‌های قانونی نسبت به تعقیب متهم، انجام تحقیقات مقدماتی، صدور قرار تأمین و نیز صدور رأی اولیه بر محکومیت متهم با تعیین مجازات متناسب در مورد وی اقدام کرده است و ضرورت دارد با توجه به ماهیت کیفری پرونده بررسی و ارزیابی نقد و تحلیل رأی صادره صرفاً در چهارچوب اظهار نظر‌های کارشناسی، توسط حقوقدانان و با لحاظ مقررات و مستندات قانونی انجام شود.

۵- دادگستری استان فارس آمادگی رسیدگی کامل به جوانب دیگر این پرونده را دارد، اما تاکنون شکایت متقابلی از سوی طرف مقابل پرونده (فرد ضارب یا خانواده وی) علیه بانوی آمر به معروف در مجموعه قضایی استان فارس ثبت نشده است.

پیشتر رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام داشته است که: «چنانچه هر پرونده و ادعای دیگری مرتبط با موضوع، همراه با مستندات، ادله و امارات قانونی از سوی طرفین پرونده مطرح شود، مرجع قضایی مطابق قانون آیین دادرسی کیفری و در چهارچوب مقررات به آن رسیدگی خواهد کرد»

قاعدتاً این بخش از گفت و گوی رییس کل دادگستری استان فارس صراحتاً مؤید یادآوری حق قانونی طرفین پرونده در خصوص پیگیری حقوق خود می‌باشد

۶- بار دیگر یادآور می‌شود که رأی صادره قابل تجدید نظر خواهی است و در صورت اعتراض هر یک از طرفین زمینه ارزیابی ادله ابرازی و رسیدگی به اعتراض در دادگاه‌های تجدید نظر استان وجود دارد. ضمن آن که لازم به یادآوری است مهلت تجدید نظر خواهی نسبت به رأی صادره با توجه به حضوری بودن آن ۲۰ روز پس از ابلاغ است که در دادنامه ابلاغ شده به طرفین نیز درج شده است.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که دادگستری استان فارس ضمن محترم شمردن اصل پاسخ گویی و اقناع افکار عمومی با مد نظر قرار دادن سوالات و ابهامات ذهنی مخاطبان از ابتدای وقوع حادثه در باغ نارنجستان شیراز، اطلاع رسانی در مراحل مختلف این پرونده را مد نظر قرار داده و انتظار می‌رود نوع مواجه با این پرونده از جنس دقت‌های حقوقی و مطالبه از دستگاه قضایی برای اجرای عدالت و قانون باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
چرا لواط کاران مجازات و تبعید نمیشن ؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیده
۱۴:۰۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
عالیه
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
یه خانواده از زاهدان آمدن شیراز یعنی گردش و تفریح بکنند ببینید چی به روزگارش آوردند به اسم دین پرونده سازی به نام خدا
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۰:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
من بودم گردن مردک بیغیرت را میشکستم که دست روی زن بلند نکند
Germany
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
تفکر جهان سومی نادان که حتی به کسی که آدرس بپرسه یا تذکر برای الزام به رعایت قانون کنه انگ مزاحم یا فضولی می دهید اگر فقط برای یه مدتی خارج از کشورت زندگی می کردی می فهمیدی الزام به رعایت قانون توسط کسی فضولی نیست حتی ا ن شخص در کشورهای پیشرفته پاداش هم از گاورنمنت می گیره برای یادآوری به رعایت الزام به قانون اون کشور
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۲۲:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
روانی خودتی و پدر و مادرت که تربیتت نکردن که به یک خانم مومن که جای مادرت است توهین می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
چقدر بی ادب ! الان ایشونو اینطوری امر به معروف کردی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مشکل قضیه اینجاست که خدمات یه مامور امنیت عمومی قبل و چندین سال بعد رو فدای فضولی و دخالت یه خانوم مریض روانی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۲۲:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
روانی خودتی و پدر و مادرت که تو را تربیت نکردند که راحت به یک زن مومن که جای مادرت است توهین میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
باید دهان آدمای فضول را گل بگیرن تا فضولی نکنن
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش مقدم
۱۷:۱۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مخصوصا این ضارب بی غیرت که به یه بانو حمله کرده اسم خودشو گذاشته مرد
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطنم
۱۵:۲۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اینجور پلیس های نااهل زیاده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اون خانم چادری اولش مثل وحشی ها میگن حمله کرد بعد شوهر طرف هولش داد...عدالت علی کجا رفته...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مگه به شکایتش رسیدگی میشد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۱۵:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
نظراتو که میخونم یه کم میخندم یکی میگه اشد مجازات
یکی میگه مرگ بر ..
یکی میگه تورم و گرانی
یکی هم میگه شرکت نفت نمیدانم چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
برادران مسئول ، وزراء ، سرداران و فرماندهان ، نمایندگان مجلس و ................
شما چرا امر به معروف و نهی از منکر نمیکنید؟؟؟
چرا همش از مردم مایه میگذارید؟
شماها که مردمی هستید و ادعا میکنید تو جمع مردم هستید
شما بیحجابی رو نمیبینید؟ فقر و فهشا رو نمیبینید؟ بی عدالتی و رانت و فساد رو نمیبینید؟
اگر امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است ، پس چرا صداتون در نمیاد؟
شما که همه جا تو صف اول تشریف دارید ؛ اینجا چرا نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۴:۳۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
فرد ضارب شکایتی را مطرح نکرد
خیلی خیلی لطف فرمودند
Germany
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
میشه اونی که ماست رو پاشید تو صورت اون دخترا رو هم حکمی که براش صادر شده است را بگید. یادم رفته
میخوام مقایسه عدالت بین این دو نفر رو داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
خوب کفتی???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
در خصوص سطل ماست و اون آقا، اصلا مشكلي وجود نداره كه!!!!!!!
چون داشته به وظيفه اش عمل ميكرده!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
قبل از مقایسه عدالت بین این دو نفر اول باید دنبال مقایسه رفتار بین اون دوتا مرد بود. مرد اول ماست پاشید روی صورت خانمی که قانون و شرع رو نقض می‌کرد و اون یکی مرد هم خانمی که داشت کار قانونی و شرعی انجام می داد رو جلوی بچش گرفت زیر باد فحش و کتک ،هر چند کار هردوشون درست نبود .بنظرت کار کدوم بدتر و جرم سنگین تری داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
حق گفتی خداوکیلی

درود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
یه پلیس مرد اون قدر باید عاقل باشه که با همچین رفتاری به سادگی از شغلش ساقط میشه. دیگه اونقده باید به عواقب شکایت و دوربین مدار بسته و شاهدای اطرافش مسلط باشه.
موضوع اینه که چی شده که تعصبش گل کرده؟
و اینکه این خانمای بدحجاب چه کردن که باید نصیحت میشدن. یه روسری کج و کوله اونم توی یه مکان تفریحی شیراز به تنهایی غیر عادی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اگر حجاب قانون است پس مجری این قانون هم باید خود قانونگذار وقوه مقننه باشد نه این که هر کی ازراه برسه به دیگران تذکر بده یا جنگ وجدل کنند.الان مردم افتادن به جون همدیگر واین جای تاسف هست.من خودم محجبه هستم ولی هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم با هیچ خانمی به خاطر حجابش بحث وجدل کنم.ترسو نیستم به عقاید دیگران احترام می گذارم.درشان یک خانم باشخصیت نیست که بخواد با مرد درگیر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اگه حجاب آدم برگرفته از بصیرت باشه نه از روی عادت ،اگه واقعا مسلمان باشی نه اینه اسلام فقط دین تو شناسنامه ات باشه،به دستور اسلام یعنی امربه معروف و نهی از منکر عمل می کنی .امام حسین در راه امربه معروف و نهی منکر خودش و خانواده اش رو قربانی کرد تا جامعه اش رو نجات بده.ایشون هم میتونستند بگویند" به من چه! ،من که مسیر درست رو می شناسم باید به نظرات انحرافی یزید که دارند جامعه به ابتذال وانحراف می کشانند احترام گذاشت!!"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
تو غلط کردی که اظهار نظر می کنی. امر به معروف بر هر مسلمانی واجب است. چرا تو و امثال تو درک نمی کنید؟ این خانم تکلیف شرعی اش را انجام داده است. اگر جلوی شما چاه فاضلاب باشه کسی به شما بگه خانم توی چاه فاضلاب نیفتید، شما باید دعواش کنی؟ کتکش بزنی؟ شوهر بی غیرتت خانم مردم را کتک بزند؟ چون به فکر آخرت تو بی حجاب بوده است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
منم باور ميكنم شما يه خانم محجبه و متشخص تشريف دارين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
پس تو محجبه نیستی به دروغ خودت رو با حجاب معرفی میکنی تا حرفت رو به کرسی بنشونی! همان روش با اظهار دوستی بهتر میتونی حرفت رو بزنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
عالی بود …
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
چرا لحظه اول درگیری رو نشون ندادن ، اون خانمی ک به قول خودش امر به معروف کرد مگه باید برخورد فیزیکی کنه چکاره بود کی گفته مراحل امر ب معروف اینه ، چرا قانون رو ملاک قرار نمیدین ، حکم رو ب عدالت بدهید بی عدالتی ب مردم تقاص داره ، خداوند جای حق نشسته قاضی باید همه جوانب رو در نظر بگیره ، اینکه گفتن شاکی شکایت نکرده دلیل ندارن حقش ضایع بشه
Germany
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
لعنت بر بی حجاب و لعنت بر مرد بی غیرت حامی اش
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۵:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
ان بانوی محترم بنا به وظیفه شرعی خودش از خانمی که کشف حجاب کرده خواسته حجاب را رعابت بکنه کشف حجاب طبق قانون کشور جمهوری اسلامی جرم هست و امر به معروف در این زمینه هم از نظر قوانین جمهوری اسلامی خلاف که نیست هیچ وظیفه شرعی هم است
همراه زن مجرم ( کشف حجاب کرده ) ان فرد که علی الظاهر از کادر رسمی نیروی انتظامی هم است در واقع مامور جلوگیری از کشف حجاب باید باشه بجای اینکه جلوی زن مجرم خودش را بگیره و مانع کشف حجابش بشه به بانوی تدکر دهنده حمله میکنه و علاوه بر فحش ، توهین و بد و بیرا به اون حمله فیزیکی هم میکنه حالا شما امدی داری از مجرم حمایت میکنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مردك بي غيرت با اون قد و قيافه افتاده وسط دو تا زن حداقل از هيكل ورزشكاريش يه خجالتي مي كشيد به ناموس مردم حمله نمي كرد اينا روي ديوثي رو سفيد كردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
پس شما اسم خدا رو میشناسین؟ فک کنم بالام جان، خود خدا رو نشناسی. نیفتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
روزی زنی بی حجاب با شوهرش از خیابان می‌گذشت.
مردی از راه رسید و گفت :آقا اجازه می‌دهید تا کمی خانم ات را نگاه کنم!
شوهر زن بی حجاب، عصبانی شد و آن مرد را نزد قاضی برد.
قاضی پرسید که چرا از این مرد درخواست کردی که به تو اجازه بدهد که همسرش را نگاه کنی؟!
مرد گفت :جناب قاضی، همه مردم این خانم را،،، نگاه می‌کردند...
من خواستم که این نگاه با اجازه باشد!
!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
عجب?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
لطفا مجازات سنگین رو براش در نظر بگیرید (لطفا برای اینگونه جرائم برای مجرمین قرار وثیقه لغو بشه) طرف طبق قوانین جمهوری اسلامی خانمش متهم بود به بی‌حجابی و جرم صورت گرفته توسط ایشون بعد طی تذکرات لسانی حمله ور میشه به امر به معروف اینگونه جرائم اگه برخورد نشه مطمئن باشید عواقب بدی داره یجوری باشه حداقل آمران به معروف بتونن تذکر لسانی بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
خوبه آقایان روحانی بجای اینکه خودشان را جزی از دولت کنند آنها چون در حوزه تحصیل کردن در خیابان میان مردم باشند آنها بهت میتوانند امر به معروف و تذکر بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
باید مجازات باعث بازدارندگی شودو از نظر فرهنگی بیشتر کار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مرد الکی به زن حمله اصلاً. با زن حرف نزده بعدش هم چرا مرد شکایت نکرده چون مقصر مرد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مرد الکی به زن حمله اصلاً. با زن حرف نزده بعدش هم چرا مرد شکایت نکرده چون مقصر مرد بود
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۲:۵۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مرد غلط میکنه دست بر یک زن نامحرم بلند میکنه خب اون خانم تذکری داده

مرد باغیرتی باشه زن شو جمع کنه تا دیگران تذکر ندن

حالا اگه دست بر زن محرم خودش بلند میکرد کل سلیبریتی ها حالا صداشون در می اومد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
زن نامحرم چی؟
اون حق داره که دست رو مرد نامحرم بلند کنه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
دفاع الکی از مرد ایرانی نکنید،. مرد ایرانی آن کسی است که مدافع حرم،. امنیت،. جامعه و... است، نه مردی که روی زن دست بلند کند. این جور به اصطلاح مردها،. از دسته اراذل. اوبا‌ش هستند در جامعه هم عینا به چشم می بینیم. کور بو دی، ندیدی، زنیکه داد می زد بکشیدش و...،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اون روحانی که زن برادرش رو به باد کتک گرفت رو هم اگه عدالت براش اجرا بشه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
ملت گفتن مردم را به جان هم نذازی اینم نتیجه کار فقط پرونده درست کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
دادگستری استان فارس بهتر است قاطع باشد و اینقدر بی عرضگی از خود بخرج ندهد
وظیفه دادگستری فارس مجازات ضارب با اسد مجازات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
یعنی اعدامش کنن؟ اشد مجازات؟
Iran (Islamic Republic of)
safar moha
۱۱:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
حجاب و حفاظت برای زن هم از جهت آسایش حال او مناسب‌تر است و هم برای زینت و جمال او ماندگارتر می‌باشد.

خواهرم حجاب امنیت و زینت شما می باشد لطفا حجاب را اعایت فرمائید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
پیام‌شما ما رو یاد اسید پاشی های چند سال پیش انداخت
امنیت در حجاب است واقعا ؟؟؟؟
ایا تا کنون خانمی با حجاب امنیتش توسط ارازل خدشه دار نشده ؟
شاید هم‌شما نشنیدین این مطلب رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
آدم های کم حجاب و بی حجاب بیشتر در معرض افراد چشم چران و شهوت ران هستن و احتمال تعرض بیشتر هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
13:00این چه منطقی است؟؟آیا خانه و خودروهاییهایی که قفل دارند دزد نمیزند پس شما درب خوور و خانه ات را قفل نکن!! ضمنا عدم رعایت حجاب علاوه پایمال کردن حق الله و حق النفس، حق الناس هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
زنان می‌دانند که حجاب امنیت است.
آنانکه بی عفت اند، عمدأ بی عفتی می‌کنند تا مشتری پیدا کنند!
بی حجابی بد است.
اما بی حجابی را با بی عفتی اشتباه نگیرید!
هدف دشمنان، بی عفت کردن و روسپی کردن زنان است، نه بی حجابی!!!
با بی حجابی فقط استارت کار را زده است!
دشمن زیرک است.
شما زیرک تر باشید.
بدون آنکه خبر داشته باشیم،،، انتر دست دشمنان شده ایم و به ما می‌خندند!
بیایید همه با هم با اتحاد و دلبستگی، به دشمنانمان نخندیم!
بلکه قهقهه بزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
۱۳:۰۰من خانمم باحجاب کامل ،امنیت هم بسیاردارم تازه احترام هم بهم میگذارندهرجامیرم،بله حجاب امنیت ماست تاحالانشده کسی بهم بی احترامی کنه ،این اثرات حجاب هست چادرصدفه منم مروارید،همانطور‌که خداونددستورداده خودموبپوشونم میپوشونم تامردهاکه ضعیفن به گناه الوده نشن خودمم درامنیت باشم این کاروظیفه منه،منم خیلی خوشحالم چون دراین مورددرقیامت روسفیدم ،خداوندکسی که حرفهاش روگوش میده دوس داره خودشم همه جا مواطبشونه،امااینم بگم کارسختی هست حجاب توگرما،اماچون برای خداست تحملش اسونه هرکسی که باورنداره یه مدت امتحان کنه اثراتش روخودش تجربه کنه مطمئنم پشیمون میشه چرازودتر سرش نکرداینم که گفتم توفیق بزرگه که بایدلایق باشی تاحتی تجربه کنی ان شاءالله توفیق شامل تمام زنان مسلمان کشورم چه باچادرچه پوشش مناسب مانتوباشدالهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
مثلا شکایت میکرد به جایی میرسید ؟
چرا فیلم اون اتفاق رو پخش نمیکنید که جلوی شایعات رو بگیرید ؟ این زن چه حقی داشته که بره اسم امر به معروف با زن دیگه ای درگیر بشه ؟ تو بیشتر از شوهرش میخایی مواظبش باشی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
شوهرش اگر مواظبش بود که زنش برهنه نمیشد
Germany
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
لعنت بر بی حجاب و لعنت بر مرد بی غیرت حامی اش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
توهین و تهمت و افترا ۷۰۰ ضربه شلاق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
عاقبت بی قانونی و ازاد بودن گناهان اجتماعی همینه؛امر به معروف واجبه وقتی اجباری به رعایت حجاب اجتماعی نباشه هرروز و هرساعت باید به صد نفر تذکر بدی و احتمالا باده نفر برخورد پیش میاد باید قانونی برای اجبار وپرهیز از گناهان اجتماعی وجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
این حکم درست نیست و باید بیشتر وباز دارنده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
دوربین های مدار بسته را به همه مردم ایران نشون بدید من خودم چادریم اما مطمنن ایم درگیری ها الکی صورت نمیگیره در ضمن فیلم موبایل قطع شده و بدون صداست ؟؟؟ چه توهینی های به این خانواده شده که مرد خانواده وارد بحث میشه .؟؟؟ امروزبه معروف امر پسندیده امانه این مدل که خودش نوعی نهی از منکر و باعث درگیری بشه جامعه را بهم بریزه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
خواهر من این جماعت کسانی هستند که آرمان علی وردی رو به اون شکل به شهادت رسوندند که حتی با هیچ کدومشون رو در رو نشده بود
اون زنی که داشت میگفت بکشیدش رو تو عمرش ندیده بود چه برسه بهش تذکر بده حالا داری میگی آمر به معروف بهشون توهین کرده
این هارو نشناختی فرقی نمیکنه با اخلاق خوب بهشون تذکر بدی یا نه در هرصورت کلامی یا فیزیکی بهت حمله میکنن انگار از باغ وحش رهاشون کردن
Germany
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
خانم گرامی ، با شناختی که از مردان کشور خودمان داریم هرگز با یک خانم درگیر فیزیکی و یا حتی لفظی هم نمی شود ، حتی اگر حق به آقایون باشد ، حالا تصور کنید این خانم آمر چه رفتار زننده و زشتی داشته که توانسته این مرد وارد واکنش کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
منظورت از رفتار زننده و زشت چیه آمر به معروف که نمیاد فحش بده تهش بهش گفته حجابتو رعایت کن

این جماعت هستند که براحتی فحش های رکیک میدن حتی اگه دانشجو باشن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
عزیز من مسائل رو با هم قاطی نکن بذار ببینیم چی شده.
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۱۱:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
سلام
به فرض نوشته شما، هرگز یک مرد شریف و مومن به هیچ خانمی حمله نمیکنه حتی اگه توهینی هم بشنود. در این مورد دو فرد موئنث هم هستند ( در واقع 3 به 1). آیا شما فکر نمیکنید که خیلی نامردی هست که یک نفر بخاطر توهین یا هر فرضی که شما دارید به یک خانم حمله کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
آرتمیس
۱۲:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اتفاقاً مردهای بی غیرتی در همین جامعه هستند که به راحتی حتی بدون بهانه به نوامیس مردم حمله می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
شما که میگی چادری هستی یکبار برو وظیفه هر مسلمان که امر به معروف و نهی از منکر هست را با روش خودت انجام بده ببینیم با شما چطور رفتار میکنن وفیلم بگیر بفرست تو همین سایت پخش کنند تا بقیه هم از شما یاد بگیرند.اوضاع جامعه خیلی خراب شده دیگه عفت و حیا داره از بین میره،اگه همینطور پیش بره چند سال دیگه همین افرادی که شما ازشون طرفداری میکنید شما را امر به منکر می‌کنند. شایدم شما خودت از این قشر انسانها باشی و برای اینکه جو جامعه را بر هم بزنی اینطوری نظر میدی و خودت را چادری معرفی می‌کنی. دوستان مراقب باشید و گول این نظرات را نخورید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
بله مردای ایرانی واقعا مرد های خوب و با غیرتی هستن در این شکی نیست... دو ربین های مدار بسته را نشون همه بدن مشخص میشه اون خانم چه رفتاری بدی ازش سر زده که اون اتفاقا فتاده
Iran (Islamic Republic of)
ايزانلو
۱۲:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
فکر نکنم شما خانوم باشي واين حرفها رو بزني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
اولا دوربین مداربسته هم صدا رو ضبط نمی کنه.ثانیا حتی اگه اون خانم به اون آقا هم هر حرفی زده بود باید با حرف بهش جواب میداد .نه اینکه با اون هیکل بیفته به جون خانمه این نهایت نامردیه.این جماعت چون منطقی برای رفتارشون ندارند عادت دارند به جای دلیل برای رفتارشون بافحاشی و هوچی گری از معرکه فرار کنند.البته بعضی پارو فراتر از فحاشی و هوچی گری گذاشته و به کتک کاری رو آوردند.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
یه کم هم بفکر سفره های مردم باشید . صبر مردم هم حدی داره .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۲۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
باز هم این قاطی کرد همه چیز رو با هم قاطی میکنه
خدا شفای عاجل بهت عنایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
سفره كدوم مردم؟ زني كه اين همه هزينه صرف ارايشش ميكنه و همه جا رفت و اومد داره حتما مشكل سفره نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
صنایع نفت تولید که دارند حقوقا کمشون چهل یا پنجاه ملیونه ولی صنایع دیگر چون تولید کم حجم دارند حقوقا بسیار پایین است این درست نیست حقوق صنایع نفت بی عدالتی است ، حقوق شرکت های دولتی نفتی را درست کنید ظلم صنعت نفت را متوقف کنید نه نرم افزاری استفاده می کنند نه نوآوری و نه ابتکاری ، صنعت نفت دولتی را شفاف کنید ، وزارت نفت را شفاف کنید. می گویند مدیران سفارشی، نه با این مدل کار بدون همت علمی و صرف مصرف گرایی کالای بیگانه ، سفارشی می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
چی شد؟ یه بار دیگه میشه شفاف تر بگی چی نوشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
لطفاً فیلم دوربین مداربسته را بگذارید تا مردم همه نظر ندن حقیقت معلوم شه
آخرین اخبار