معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی ماحصل تلاش‌های حوزه اقتصادی را رشد چهل درصدی اشتغال، کسب رتبه دوم کشوری فن بازار، ارتقای جایگاه پارک علم و فناوری و افزایش محصولات صادراتی عنوان کرد.

 ناصر فخر موحدی در دومین رویداد تانای صنعت استان یکی از برنامه‌هایی که امسال جزو اولویت‌ها تلقی می‌شود را توسعه زنجیره‌های ارزش دانست و گفت: این موضوع در وزارت کشور به طور مستمر در حال پیگیری است.

وی اشتغال پایدار، کاهش تورم و رشد و توسعه را در گرو ماندگاری سرمایه‌ها در استان دانست؛ و افزود: ایجاد ارزش افزوده در عرصه اقتصاد راهی جز همدلی و همراهی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها نیست.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: شناسایی دلایل و شاخص‌های تورم در حال انجام است و دستگاه‌های اجرایی متولی در حال رصد و پایش حوزه تورم هستند و در تلاش هستیم با برقراری ارتباط علم و فناوری به رشد صنایع پایین دستی و اشتغال کمک کنیم.

فخر موحدی گفت: رویداد‌های تانا باید در بخش‌های گردشگری، تعاون، فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برگزار شود.

وی علم، دانش، خلاقیت و فن آوری را از زمینه‌های مهم تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم تحقق شعار سال تشکیل گروه کاری برای حوزه کاهش تورم است.

دومین رویداد علمی تانا (توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان‌ها) در حوزه صنعت به میزبانی پتروشیمی خراسان واقع در بجنورد برگزار شد تا مشکلات این صنعت شناسایی و برای آن نسخه و راهکار داده شود.

برچسب ها: رویداد تانا ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.