بیست و یکمین عملیات برخورد قانونی با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ناحیه سه منطقه ۱۹ بامداد روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه در ضلع شمال بلوار شقایق مابین بزرگراه شهید کاظمی و میدان خلازیر (ابتدای کدخدایی و نسیم) انجام شد.

تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اطلاع رسانی عمومی به صورت میدانی و نصب بنر در چند روز اخیر به سازندگان و شهروندان ساکن این محدوده در خصوص برخورد جدی و جلوگیری از ادامه گسترش ساختمان‌های نا ایمن افزود: در راستای حفظ و حراست از اموال عمومی شهر، بیت المال و جان شهروندان و به منظور تعهد به تکلیف قانونی، منطقه ۱۹ در ناحیه سه رفع خلاف و قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز را به صورت قانونی انجام می‌دهد.

او ادامه داد: طی این عملیات ۳ بلوک ساختمانی (مسکونی) به تعداد ۲۳ طبقه و به مساحت ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع، ۶ واحد تجاری به مساحت ۳۰۰ متر مربع و ۶ قطعه سوله به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع رفع خلاف شد.

به گفته این مسئول در این عملیات ۲۰۰ نفر نیرو با فرماندهی سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی شهرداری منطقه، ۸۰ نفر عوامل شرکت شهربان و حریم بان حضور داشتند و ۳ دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه کامیون به عنوان تجهیزات و ادوات استفاده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
سرخه حصار و درست پشت ساختمان حفاظت از محیط زیست را از دست زمین خواران نجات بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
لطفا فیلم کاملشو ببینین تا متوجه بشین وقتی حکومتی که بر اساس سلام و صلوات و خرافات اداره بشه نتیجش چی میشه(((:
طرف کلی صلوات فرستاد و دعا خوند آخرش زد همه چیز را از جمله درختان و تیر برق و تاسیسات و مشاعات خیابانی را نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
فیلمشو دیدیم زدن تیر برقم انداختن ?????
آخرین اخبار