رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همکاران از شهرستان‌های رفسنجان، نهاوند، نیشابور، تربت حیدریه، زابل و استان گیلان در همایش عظیم اربعین ما را همراهی می‌کنند.

مسعود قلعه‌سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در آیین بدرقه کاروان سلامت اربعین در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت : فقط عشق به امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) است که همکاران را برای خدمت به زائران در این همایش عظیم گردهم آورده است و بسیاری از همکاران به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما از شهرستان‌های رفسنجان، نهاوند، نیشابور، تربت حیدریه، زابل و استان گیلان در این همایش عظیم ما را همراهی می‌کنند.

علی شعبانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های بسیار منسجم و دقیقی در طول یک سال گذشته برای اجرای با شکوه پیاده‌روی عظیم اربعین در استان انجام شده و در این زمینه ۱۸ کمیته فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: عملیات اربعین یک عملیات مردمی است و امنیت و سلامت زوار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای حفظ سلامت زائران و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم در جهت برگزاری این همایش عظیم مردمی به بهترین نحو ممکن در استان کرمانشاه فراهم شده و زحمات دانشگاه علوم پزشکی و سایر ارگان‌ها در این راستا بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.