معاون استاندار و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت خراسان رضوی گفت: در هفته دولت ۲۹۱۷ پروژه به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 احسان یوسفی معاون استاندار و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۹۱۷ پروژه در هفته دولت بهره‌برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه امسال نمایشگاه دستاورد‌های دولت به همراه میز خدمت برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه طی دو روز امروز و فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در عرصه میدان شهدا ساختمان شمس برگزار می‌شود و مردم می‌توانند بدون واسطه با مدیران و معاونین نهاد‌های مختلف گفتگو کنند ضمن اینکه درخواست‌هایی که از سوی مردم مطرح می‌شود ثبت و پیگیری خواهد شد.

معاون استاندار و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت خراسان رضوی ادامه داد: اتفاقات خوبی در طی یک سال گذشته در خراسان رضوی رقم خورد بطوریکه احیای بیش از ۳۵۰ واحد راکد رقم خورد و رتبه اول اشتغال خالص در کشور را بدست آوردیم همچنین طی یک سال اخیر هزار کیلومتر روکش اسفالت انجام شد.

یوسفی با اشاره به این مطلب که تا پایان دولت تمام روستا‌های استان گاز دار خواهند شد بیان کرد: در طول یک سال گذشته به ۱۶۸ روستا گازرسانی شده است و در حوزه وزارت نیرو ۱۹ هزار و ۵۳ میلیارد تومان پروژه بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

او تصریح کرد: سه و نیم برابر شدن سرمایه گذاری خارجی در استان خراسان رضوی در دوسال گذشته و رشد ۴۳ درصدی ترانزیت استان در یکسال اخیر، تامین زمین برای ۱۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی و افزایش ۳۵۰ مگاواتی تولید برق از دیگر موفقیت‌هایی است که به همت دستگاه‌های مختلف در خراسان رضوی رقم خورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار