مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فعالیت ۲ ساله دولت سیزدهم موجب اشتغال زایی و اعمال قانون در حوزه ارتقای شغلی برای هفت هزار و ۴۹۵ ایثارگر، خانواده شهید و جانباز شد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با همت دولت سیزدهم وضعیت استخدامی چهار هزار و ۲۹۸ ایثارگر شاغل در استان بر اساس قانون ارتقای شغلی طی پارسال و امسال به "رسمی" تبدیل شد.

او افزود: با اجرای بند ج ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه، ۵۳۱ نفر از ایثارگران استان جذب دستگاه‌های دولتی شدند، مطابق این قانون دولت موظف است تمام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر را در طول اجرای قانون برنامه ششم توسعه استخدام کند که دولت سیزدهم به این مهم عمل کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: طی ۱۸ ماه گذشته ۲ هزار و ۶۶۶ مجوز شغلی در قالب فعالیت‌های صنفی برای ایثارگران استان صادر و زمینه اشتغال این افراد فراهم شد.

حسن زاده نامقی بیان کرد: مشاوره‌های شغلی برای جمعیت زیرپوشش این بنیاد و متقاضیان اشتغال در امسال حدود ۲۵۰ درصد رشد داشته است که در روند ایجاد فرصت‌های شغلی برای جامعه هدف، تاثیرگذار بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.