ناممکن بودن استفاده از پیمانکار برای توزیع مرسولات آبادانی ها

رئیس اداره پست آبادان گفت : با وجود محدود بودن نامه رسان های این شهرستان استفاده از نامه رسان های پیمانکاری نیز ناممکن شده است.

حیدری رئیس اداره پست آبادان در واکنش به گلایه شهروندان در خصوص معطلی در دریافت مرسولات پستی گفت : تعداد پرسنل نامه رسان این مجموعه محدود تست و شرایطی در این شهرستان ایجاد شده که امکان استفاده از ظرفیت نامه رسان های پیمانکاری را نداریم.

او نبود تابلو بر ورودی بسیاری از خیابان های این شهرستان را عامل ممکن نبودن استفاده از پیمانکار برای سرعت بخشی به توزیع مرسولات شهروندان آبادانی اعلام کرد.

این مسئول گفت : با توجه به چنین شرایطی تنها نامه رسان های آبادان که به خیابان ها اشراف دارند و بر اساس آزمون و خطا نشانی منازلی که پلاک بر روی آن ها نصب نشده را می دانند می توانند در این شهر مرسولات را توزیع کنند که در این صورت معطلی ایجاد شده نیز امری طبیعی است.

آقای حیدری با بیان اینکه در طول ماه ۶۰ هزار مرسوله به اداره پست آبادان ارسال می‌شود گفت: از این تعداد بین ۹۲ تا ۹۴ درصد توزیع می‌شود و ۶ درصد باقی مانده به دلیل حاضر نبودن گیرنده در منزل یا پیدا نکردن نشانی آن توسط نامه رسان به اداره پست برگشت داده می‌شود و شهروندان با مراجعه به این اداره در شهرستان آبادان بسته پستی خود را دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.