مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار با معرفی ۱۲ بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، به ارزش بیش از۱۶۰میلیارد ریال در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق حضور دارد.

محمد سعید موسایی باغستانی ا اظهار کرد: هدف از حضور در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت‌های گردشگری چابهار، سابقه تاریخی و ظرفیت‌های ارزنده این منطقه در بخش صنایع دستی به مردم جهان بوده است.

وی ادامه داد: در مدت حضور در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، اطلاعات زیادی از توانمندی‌های موجود در منطقه آزاد چابهار به بازدیدکنندگان و فعالان صنعت گردشگری کشور‌های خاورمیانه ارائه شد که می‌تواند زمینه‌ای برای حضور سرمایه گذاران خارجی باشد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به بسته‌های سرمایه گذاری ارائه شده از سوی این منطقه آزاد گفت: این بسته‌ها با هدف کمک به توسعه بستر صنعت گردشگری چابهار، طراحی شده و در اختیار سرمایه گذاران علاقمند قرار گرفت.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی سلیمانیه کشور عراق، یکی از بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد‌های گردشگری و صنایع دستی در خاورمیانه بود که مناطق آزاد ایران نیز در آن حضور فعال داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار