گردهمائی هیات های مذهبی در آستانه اربعین در صدا و سیمای مرکز گلستان

اجتماع بزرگ هیات های مذهبی در آستانه اربعین حسینی در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد.

رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان در این اجتماع گفت: راهپیمایی اربعین بی بدیل‌ترین اجتماع بزرگ مردمی در جهان است و اگر بگوییم راهپیمایی اربعین، ظرفیت بزرگ سیاسی، اجتماعی و اعتقادی مردم در زمان کنونی است، بیهوده نگفته‌ایم، زیرا از نظر کمی درحال حاضر تنها اجتماع بزرگ مردمی در سراسر جهان است.

رسول شکری نیا افزود: این راهپیمایی گام بزرگی است تا بسیاری از پیام‌های حقیقی مسلمین با بیان رسا به جهانیان منتقل شود و رسانه ملی همچون سال‌های گذشته این حرکت عظیم مردمی را پوشش می‌دهد و به گوش جهانیان بخصوص رسانه‌های غربی که در این روز خود را به جهالت می‌زنند خواهد رساند.

رئیس ستاد اربعین و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم با قدردانی از تعامل خوب مدیرکل صدا و سیما با استانداری و ستاد اربعین استان گفت: امسال نیز همچون گذشته مردم حماسه بی‌نظیری در پیاده روی بزرگ و جهانی اربعین خلق می‌کنند و در این امر کار رسانه ملی بسیار ارزشمند و خطیر است.

علی مهاجر ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد پیاده روی بزرگ و جهانی اربعین که نماد همبستگی تمام جریانات و مذاهب است باشکوه برگزار شود، ولی امسال هم حماسه بی‌نظیر دیگری توسط زائران خلق خواهد شد وبا همت رسانه ملی و استانی به گوش همگان خواهد رسید.

حجت الاسلام عباس گرزین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان هم با بیان اینکه شرکت و خدمت در اجتماع بزرگ اربعین توفیق بزرگی است که خداوند به شما و سایر خادمان داده است تصریح کرد: هیچ مراسم و آیینی در جهان همانند اربعین با این جمعیت، ویژگی، شکوه و معنویت برگزار نمی‌شود و قلوب نه تنها شیعیان و مسلمانان بلکه پیروان ادیان دیگر نیز سرشار از محبت به امام حسین (ع) است و به عشق آن حضرت در این مراسم شرکت دارند.

او در ادامه به نقش موثر رسانه ملی در معرفی حماسه بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: اربعین حسینی بزرگترین رسانه جهانی است و اجتماع اربعین پیام‌های بسیاری دارد و بازتاب آن به صورت جهانی و گسترده است که موجب تحول و دگرگونی در جامعه می‌شود و رسانه ملی در این خصوص نقش بی بدیلی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار