مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت:با اجرای پویش نذر زائر کمیته امداد، مددجویان اصفهانی برای دومین سال پیاپی به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اجرای پویش نذر زائر برای دومین سال پیاپی، گفت: امسال نیز با اجرای این طرح، با مساعدت خیران و نیکوکاران تلاش می‌کنیم امکان سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) برای تعداد ۸ هزار نفر از خانواده‌های کم درآمد سطح استان فراهم شود.

کریم زارع افزود: با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد، خیریه ها، موسسات، موکب‌ها و هیئات مذهبی، نذورات مردمی برای یاری رساندن به مددجویان تحت حمایت که قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند، هدایت می‌شود.

او تصریح کرد: به هر خانوار تحت حمایت مبلغ ۲ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض و تسهیلات ویژه سفر زیارتی با اولویت زائرین زیارت اولی به مبلغ ۵ میلیون تومان نیز تخصیص می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: هم استانی‌های نیک اندیش می‌توانند با اهدای هر میزان کمک برای مشارکتدر این پویش با شماره گیری#۹*۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز نذورات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۴۷ و همچنین با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در این امر خیر سهیم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.