مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم درمانی هلال احمر استان یزد، به منظور ارائه خدمات امدادی درمانی به زائران در اربعین حسینی در عمود ۵۷۸ طریق الحسین مستقر می‌شوند.

محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: قریب به ۷۰ نفر از تیم درمانی هلال احمر استان یزد اعم از پزشک عمومی و متخصص زن و مرد، پرستار، پیراپزشک، تکنسین فوریت‌های پزشکی و تکنسین دارویی، امدادگر و عضو داوطلب به صورت شبانه روزی مستقر در درمانگاه هلال احمر عمود ۵۷۸ خدمت زائران همزمان با اربعین حسینی هستند.

او افزود: اقدامات درمانی، چون ویزیت، خدمات پرستاری، تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، اکسیژن تراپی، تجویز دارو و ... به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: اعضای این تیم از ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ به مدت ۱۸ روز در بیمارستان الحیدریه عمود ۵۷۸ مستقر و خدمات درمانی و امدادی را به زائران اربعین ارائه می‌دهند.

حرازی زاده با بیان اینکه هر امدادگر و کادر درمان اعزامی، نایب یک شهید میهن‌مان در این مسیر و خدمت عاشقانه است عنوان کرد: همچنین تیم امداد و نجات هلال احمر استان با ۱۰ خودرو عملیاتی و امدادی (آمبولانس و خودرو تک کابین و کامیونت سنگین) متشکل از ۲۰ نفر نیرو امدادی نیز به عراق برای خدمات در درمانگاه‌های هلال احمر اعزام می‌شوند.

او خاطر نشان کرد: پوشش خدمات درمانی و امدادی در عراق با جمعیت هلال احمر و با مدیریت مشترک با مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت است که در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به پوشش این خدمات در عراق فعالیت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار