رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: یکی از اقدامات ویژه انتشارات این ستاد تدوین و انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع نماز است.

حجت الاسلام موسوی  رئیس ستاد اقامه نماز استان در جمع خبرنگاران گفت:  یکی از اقدامات ویژه انتشارات این ستاد تدوین و انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع نماز است و در سطح بین المللی هم بیش از ۲ هزار عنوان کتاب با محوریت نماز جمع آوری و منتشر شده است. 

وی ایجاد مرکز تخصصی نماز را از دیگر اقدامات ستاد اقامه نماز استان عنوان کرد و اظهارداشت:این مرکز با بهره گیری از ظرفیت‌های طلاب سطح بالا ۳۰۰ فارغ التحصیل را در امر نماز در سطح کشور معرفی کرده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری ۶۰۰ همایش در سطح مدارس کشور، گفت:در سطح استان ۲۵۰ نشست برگزار شده است.

وی همچنین از الزام کارمندان دستگاه‌های مختلف برای حضور در دوره احکام نماز خبر داد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان در ادامه افزود: همچنین دوره‌های طرح مبین برای مدیران مدارس در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام موسوی همچنین از تشکیل ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های مختلف خبر داد و گفت:تفاهم نامه‌های لازم با دستگاه‌های مختلف امضاء شده و عملکرد هر دستگاه بررسی و ارزیابی خواهد شد.

وی یکی از اقدامات ارزشمند ستاد را ایجاد نماز‌ها و مساجد بین راهی عنوان کرد و گفت: با مشارکت ادارات مختلف ۲ هزار نماز خانه‌های بین راهی در کشور ایجاد شده  که سهم استان قزوین ۳۶ نماز خانه بین راهی است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به توجه ویژه این ستاد به موضوع ترویج اذان و شناخت استعداد‌ها در این بخش گفت: در همین زمینه پویش اذان در حال برگزاری است تا استعداد‌های این حوزه شناسایی و کشف شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.