نقطه قوت نظام اسلامی به برکت مسجد و پیوند مردم با این سنگر است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: هر چه نقطه قوت در نظام اسلامی داریم از برکت مسجد و پیوند مردم با این سنگر است.

حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان صبح دوشنبه در اولین آئین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، مسجد را پایگاه بندگی و عبودیت دانست و گفت: نهضت و قیام ما از برکات مسجد بود و در پایگاه مسجد شکل گرفت و به پیروزی رسید.

 تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: حدود ۹۷ درصد از شهدای ما از پایگاه مسجد به معراج شهادت رفتند و البته با شهادت‌ها بود که این نظام را با وجود همه توطئه‌های دشمنان تا امروز سر پا نگه داشته است.

حجت‌الاسلام رحیمیان با اشاره به وجود ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه بیان کرد: کاستی‌ها و ناهنجاری‌ها مربوط به جا‌هایی است که پیوند مردم با مسجد منقطع می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ما هر چه نقطه قوت در نظام اسلامی داریم از برکت مسجد و در حدی است که مردم و جامعه ما با مسجد پیوند دارند.

 تولیت مسجد مقدس جمکران همزمانی رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های مربوط به شهید «مصطفی صدرزاده» با آئین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت را قابل تحسین دانست و افزود: نظام اسلامی مبتنی بر جامعه اسلامی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: جامعه اسلامی هم مبتنی بر فرهنگ اسلامی است و فرهنگ اسلامی در جا‌هایی شکل می‌گیرد که یاد خدا در آن باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار