اخذ سهمیه جذب ۱۴۰۰ معلم در کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : سهمیه جذب ۸۰۰ معلم در مقطع ابتدایی و آموزش استثنائی و ۶۰۰ معلم در مقاطع اول و دوم دبیرستان در استان کرمانشاه اخذ شده و بهزودی نسبت به جذب معلمان پرورشی و نیرو‌های خدماتی نیز اقدام خواهد شد.

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تشکیل ۱۶ گروه ارزیاب در استان کرمانشاه خبر داد و گفت : امسال منابع برگزاری آزمون جذب معلمان متفاوت بوده است.

وی تصریح کرد: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی سرانه ورزشی در استان کرمانشاه دو برابر افزایش یافت ۳۳ زمین چمن مصنوعی، هفت سالن ورزشی و یک استخر در هریک از شهرستان‌های کرمانشاه، روانسر و سرپلذهاب احداث شد.

محمدی با بیان اینکه بهترین مدرسه، نزدیکترین مدرسه است، خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌ها برای ثبتنام دانشآموزان در مدارس خاص اصرار میکنند درحالیکه این مدارس ضوابط خود را دارند.

وی از ادامه یافتن مهلت ثبتنام دانشآموزان تا پایان ماه جاری خبر داد و افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ثبتنام، دریافت شهریه هنگام ثبتنام ممنوع است، اما مشارکت داوطلبانه اولیا در طول سال تحصیلی جایز است.

محمدی با بیان اینکه در قالب پروژه مهر فضا، تجهیزات و نیروی انسانی مهیا خواهد شد، گفت: درصدد هستیم اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد برهمین اساس نیمه شهریور ماه مانور بازگشایی مدارس اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: درتلاش هستیم هیچ دانشآموزی بهدلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم نشود.

محمدی مدارس غیردولتی را ظرفیتی برای کمک به آموزش و پرورش خواند و گفت: نظارت بر این مدارس بر عهده آموزش و پرورش است که امسال بر مباحث کیفی و تربیتی بهطور ویژهتری نظارت خواهد شد.

وی افزود: طی برگزاری جلساتی، مدیران مدارس غیرانتفاعی مکلف به رعایت ضوابط مربوطه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بهدنبال رایزنی‌های انجام شده امسال پس از سال‌ها استان کرمانشاه میزبان برگزاری مسابقات قرآن با هدف ترویج مفاهیم قرآنی است.

محمدی از برگزاری مسابقات قرآن در بیست و هفتم مرداد تا سوم شهریور ماه بهمیزبانی کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: ۸۰۰ دانشآموز دختر و پسر در این مسابقات حضور خواهند یافت.

وی هدف از تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی را توزیع متوازن و عدالت محورانه منابع مادی، معنوی و انسانی دانست و افزود: در قالب طرح شهید عجمیان با کمک گروه‌های جهادی نسبت به توانمندسازی معلمان و بهسازی فضا‌های آموزشی اقدام شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۲۲:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
بهترین مدیر آموزش پرورش کرمانشاه