از کشف شتر‌های قاچاق در لارستان تا توقیف بیش از ۴ تن انبه در استهبان

مهم‌ترین حوادث ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷ نفر شتر قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۷ نفر شتر قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: مأموران انتظامی لارستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل بار شتر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او تصریح کرد: پس از بررسی انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۷ نفر شتر قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، افزود: ارزش احشام قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی لارستان خاطر نشان کرد: پلیس با قاچاقچیان کالا و احشام برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت را به آنان نخواهد داد.

کشف بیش از ۴ تن انبه قاچاق در استهبان 

فرمانده انتظامی استهبان از کشف ۴ تن و ۴۱۰ کیلوگرم انبه خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان بیان کرد: در جهت مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی استهبان هنگام گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی در یک عملیات به ۲ دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۴ تن و ۴۱۰ کیلوگرم انبه خارجی قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استهبان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

متهم متواری را شناسایی کنید 

پلیس فارس با انتشار تصویری از یک متهم متواری از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا شناسایی او مراتب را اطلاع دهند. 

فرماندهی انتظامی استان فارس با انتشار تصویر متهم متواری سجاد کرمی، از مردم خواست در صورت مشاهده یا شناسایی این فرد، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

بنا به درخواست مرجع قضائی، تصویر بدون پوشش متهم سجاد کرمی در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا کسانی که او را مشاهده و یا اطلاعاتی از آن دارند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سجاد کرمی متهم متواری

توقیف موتورسیکلت قاچاق در شیراز 

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: ماموران یگان امداد هنگام گشت‌زنی هدفمند در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک مشکوک و نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

او افزود: طی بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این موتورسیکلت قاچاق و بدون مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه راکب پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به پلیس امنیت اقتصادی استان معرفی شد.

کشف بیش از ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استهبان 

فرمانده انتظامی استهبان از کشف ۸ هزار و ۶۲۰ لیتر گازوئیل قاچاق در محور مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی استهبان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و با هماهنگی قضایی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۸ هزار و ۶۲۰ لیتر گازوئیل قاچاق و بدون هرگونه مجوز قانونی کشف شد، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار