دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های حمایتی دستگاه قضایی استان، راه اندازی و احیاء بنگاه‌های اقتصادی است.

در اجرای مصوبات ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه معاون پیگیری حقوق عامه و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با حضور در شهرک صنعتی شماره ۳ یاسوج، از برخی طرح‌های سرمایه گذاری در حال احداث که با مشکلاتی روبرو شده اند، بازدید کرد.
 
دادستان مرکز استان با بیان اینکه در اجرای یکی از مصوبات ستاد پیگیری برنامه های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه وبویراحمد بازدید میدانی از طرح‌های اقتصادی در استان مصوب شده بود، گفت: برخی سرمایه گذاران در شرایط فعلی اقتصادی کشور و در ایام کرونا، نتوانسته اند به تمام تعهدات خود عمل کنند و در حال حاضر در قرارداد‌های خود با بانک‌ها و نهاد‌های دولتی به مشکل برخورد کرده‌اند.
 
ملک حسینی افزود: دستگاه قضایی استان با عزم جهادی و بررسی میدانی ضمن شناسایی مشکلات، در جایی که عمد و تقصیری متوجه سرمایه گذار نبوده، به لحاظ نقش مؤثر این طرح‌ها در ایجاد شغل و کاهش معضل بیکاری در استان، با ارائه پیشنهاد و اتخاذ سیاست‌های حمایتی، تمام تلاش و توان خود را برای راه اندازی و احیاء این بنگاه‌ها به کار خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: در این بازدید تعدادی از مجریان طرح ها، به بیان مشکلات خود پرداختند و مقرر شد گزارش این بازدید در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و در صورت امکان با اقدامات حمایتی و اعطای مهلت از سوی دستگاه‌های ذی ربط، فرصت تکمیل و احیاء این بنگاه‌ها فراهم شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.