مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:خوشبختانه صنعت استان با همت مسئولان و تلاش مضاعف سرمایه گذاران، در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است.

هاشم علایی در جریان تقدیر از چند واحد موفق استان اظهار داشت: فرا رسیدن روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصت مغتنمی است تا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارآفرینان و صنعتگران، نقش و جایگاه واقعی آنان در پیشرفت و اعتلای صنعت کشور، تبیین و به تصویر کشیده شود.

او افزود: خوشبختانه صنعت استان اردبیل با همت مسئولان و تلاش مضاعف سرمایه گذاران، در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است که برای به ثمر رسیدن این صنعت نوپا، نیازمند حمایت همه جانبه از واحد‌های تولیدی و صنعتی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به نقش بسیار مهم صنایع کوچک در افزایش تولید و اشتغال کشور، خاطرنشان کرد: صنایع کوچک به دلیل کمک به توسعه کسب و کار‌ها و داشتن اشتغال‌زایی و درآمدزایی بالا، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور محسوب می‌شوند که بی‌شک حمایت از این نوع صنایع، باعث جذب سرمایه‌های خرد و سرگردان به عرصه تولید و اشتغال پایدار خواهد شد.

علایی تاکید کرد: حضور در جمع واحد‌های تولیدی و تشکر از زحمات و تلاش‌های آنان، کوچکترین کاری است که می‌توان در حق کارآفرینان و صنعتگران ادا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.