معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از تحقق ۳۳ درصدی اشتغال استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال مقدار ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر تعهد اشتغال برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است. 

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به اینکه سهم خراسان جنوبی از تسهیلات تبصره ۱۶ هزار و ۳۶ میلیارد تومان تعیین شده است گفت: این رقم در سال ۱۴۰۱ به میزان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است. 

او افزود: این اعتبارات بین دستگاه‌هایی که متولی اشتغال در استان هستند طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی بین دستگاه اجرایی استان توزیع می‌شود تا دستگاه‌ها بتوانند به تعهد اشتغال خود عمل کنند.

اشرفی از تحقق ۳۳ درصدی اشتغال استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال با تفاهمنامه‌ای که بین وزارت کشور و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی رقم خورده مقدار ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر تعهد اشتغال برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است. 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: میزان پیشرفت و مشکلات دستگاه‌ها برای ایجاد تعهد در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا دستگاه اجرایی در تعهد اشتغال برای ثبت در سامانه رصد عقب نماند.

 شهرستان‌های فردوس، سرایان، بیرجند و نهبندان به ترتیب در ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد تاکنون در استان پیشتاز بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.