معلومه یکبار هم از این قطار استفاده نکرده این آقای مدیر عامل
اختلاف تندرو و عادی ۲۰ تا ۲۵ دقیقه س، نه ۱۲ دقیقه
وقتی رفت و برگشت بری و بیای به محل کارت، این اختلاف میشه روزی ۵۰ دقیقه
(هفته ای ۲۵۰ دقیقه و ماهی ۱۰۰۰ دقیقه)
بجای اینکه تعداد قطارهای تندرو رو افزایش بدن و سرویس دهی خودشون رو بهتر کنن، نشستن توی تهران و برای کرج تصمیم میگیرت، اون هم با حذف قطارهای تندرو
اینقدر وقیحانه
بله من الان ساعت هشت وپانزده دقیقه حرکتم کردم بعد نیم ساعت هنوز ایستگاه ایران خودرو هستم تازه اونم روز پنج شنبه که جمعیت نیست.حساب کنید این قطار تا بیست دقیقه دیگه هم به کرج نمیرسه واقعا مدیران کشور نه از وضیعت مردم خبر دارن نه از برنامه ریزی چیزی میدونن ونه .....ونه های بسیار.فقط میدونم روزی حدود یک ساعت از دیدن خانواده محروم شدیم به همین راحتی.به قول مدیران نالایق تحمل بفرمایید ۱ ساعت چیزی نیست
جوان نا امید
۲۳:۲۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
چطور حساب میکنید! همه که ۲۰ دقیقه منتظر رسیدن قطار سریع نیستا، اختلاف زمان رسیدن این دو قطار ۲۰ دقیقه بوده الان درسته اندک ناچیزی کمتر کردین ولی اینو هم در نظر بگیرید برای مردمی که ۵ صبح بیدار میشن ۹ شب هم برمیگردن همین ۱۲ دقیقه ضربدر ۲ عدد کمی نیست. کاش ما هم مثل بقیه کشورها بجای پسرفت پیشرفت کنیم.
ازیه منظرخوبه چون موقع سوارشدن برای تندرومردم چنان حول میدن هم دیگه روانگارباهم دشمنی دارن ولی ازنظرزمانی بیشترمیشه اگه فاصله ایستادن درمبدا ومقصدازده دقیقه بشه پنج دقیقه خیلی بهترمیشه
خب اگر فاصله زمانی رفت وآمد قطارها کمتر بشه بهتر ا اینه که مددم اود صبح برای سوار شدن به قطار تند رو همدیگرو له کنن چون بین ساعو ۵ تا ۸ صبح انگار کل شهر کرج روانه تهران هستن
صنعت حمل و نقل در تمام کشورهای جهان در حال پیشرفت است ولی متاسفانه در ایران در حال پسرفت ژاپن قطارهای سریع السیر بیشتر تولید میکند متاسفانه ایران قطارهای تندرو را از برنامه خارج میکند.
سیر ازگرسنه خبر نداره.سواره از پیاده.اولا 20دقیقه اختلافه نه ۱۲دقیقه.دوما مردم عادی تاکید میکنم عادی.ساعت ۴الی۵ ازخونشون میزنند بیرون.آقای مدیر عامل نوبت ما هم میرسه
همه کشور ها در حال پیشرفت هستند. فقط کشور ما در حال پس رفت هست.
آقای مدیرعامل عزیز ، ما با ۱۲دقیقه کنار میایم ولی چرا ناوگان شما فرسوده و قدیمی هست. شما برای یک بار هم شده قطارهای کرج -صادقیه بازدید بفرمایید که چقدر کثیف و فرسوده شده.
قطارای مترو باید در ایستگاههای کم مسافر یک در میون وایسن چون حق پر جمعیتا خورده میشه
البته باید قبل از ورود مسافر به مترو و پایین اومدن از پله ها بهشون اطلاع بدن
باعرض سلام وخسته نباشید به مدیر عامل متروی تهران وکلیه کارکنان وزحتمکش می خواستم بگم این تصمیم بهترین راهکار برای اینکه همه بتوانند به موقع به سرکار خود برسند می باشد .
اختلاف تندرو و عادی ۲۰ تا ۲۵ دقیقه س، نه ۱۲ دقیقه
وقتی رفت و برگشت بری و بیای به محل کارت، این اختلاف میشه روزی ۵۰ دقیقه
(هفته ای ۲۵۰ دقیقه و ماهی ۱۰۰۰ دقیقه)
بجای اینکه تعداد قطارهای تندرو رو افزایش بدن و سرویس دهی خودشون رو بهتر کنن، نشستن توی تهران و برای کرج تصمیم میگیرت، اون هم با حذف قطارهای تندرو
اینقدر وقیحانه
نفس به نفس همدیگه
نظافت و تمیزی و حتی قطارخط گلشهر نسبت به خطوط دیگر متفاوت هستش
نظافت و تمیزی و حتی قطارخط گلشهر نسبت به خطوط دیگر متفاوت هستش
آقای مدیرعامل عزیز ، ما با ۱۲دقیقه کنار میایم ولی چرا ناوگان شما فرسوده و قدیمی هست. شما برای یک بار هم شده قطارهای کرج -صادقیه بازدید بفرمایید که چقدر کثیف و فرسوده شده.
البته باید قبل از ورود مسافر به مترو و پایین اومدن از پله ها بهشون اطلاع بدن
۱۲دقیقه که سهله
یک دقیقه هم براتون مهم بود