مدیرکل دفتر آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش: گفت: استان یزد، استان نخبه خیز و پیش رو در زمینه توسعه رشته‌های مهارتی است.

عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش فنی و حرفه‌ای و کار دانش وزارت آموزش و پرورش در استان یزد گفت: یکی از مهمترین و بزرگترین دستاورد‌های استان یزد که طی سالیان متمادی اتفاق افتاده است توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی است که دغدغه و مطالبه عمومی جامعه و مسئولان بود.

او با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری که همه در خصوص مباحث اقتصادی است افزود: محور محرک همه این شعار‌ها و راه حل رسیدن به آن آموزش فنی و حرفه‌ای است که با گسترش آن چرخ‌های اقتصادی هم به حرکت در خواهد آمد.

بیات اظهار داشت: راهکار تشکیل خانواده و موضوع فرزند آوری که دغدغه اصلی نظام و جامعه است کاملا وابسته به داشتن قدرت مهارت و شغل است و توجه به هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی راه حل برون رفت از وضعیت کنونی است.

مدیرکل دفتر آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش ما در هنرستان‌ها باید مبتنی بر تولید باشد و با تسهیل مسیر به فکر درآمد زایی و تأمین منابع این حوزه شویم.

او استان یزد را استان نخبه خیز و پیش رو در زمینه توسعه رشته‌های مهارتی دانست و تاکید کرد باید با تسهیل گری، ظرفیت‌های استان به قانون تبدیل شود تا زمینه رشد و شکوفایی پدید آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.