حدود هفت‌هزار «وسیله بازی استاندارد» در خراسان رضوی فعال است

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۶ هزار و ۹۸۰ «وسیله و تجهیزات بازی استاندارد» زیر نظر اداره کل استاندارد این استان در قالب هزار و ۷۵۹ مکان فعالیت می‌کنند.

محمد سجادی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۸۲۸ وسیله و تجهیزات بازی در قالب ۲۹۰ شهربازی، پارک آبی و پارک مخصوص بازی در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی زیر نظر استاندارد قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین ۲ هزار و ۷۵۲ وسیله بازی در قالب زمین‌های بازی شهری و هزار و ۴۰۰ تجهیزات در ۶۵۵ شهربازی سراسر استان خراسان رضوی نیز با مجوز اداره کل استاندار فعالیت می کنند.

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی بیان داشت: صدور استاندارد اجباری از این اداره کل نه بر شهربازی و مکان های یاد شده بلکه بر تجهیزات بازی استوار است و مالکان این تجهیزات باید مجوز و تاییدیه های لازم در خصوص عملکرد منطبق با شاخصه های استاندارد را کسب کنند.

سجادی به بازدیدهای دوره ای از تجهیزات بازی یاد شده در استان اشاره و بیان کرد: البته استاندارد تشویقی برای مکان ها و یا همان شهربازی ها صادر می شود که بواسطه همین استاندارد تشویقی بازدیدهای دوره ای از این مکان ها با فواصل طولانی تر خواهد بود.

هزار و ۶ قلم کالا و خدمات مشمول استاندارد اجباری در کشور است و در حال حاضر هزار و ۹۵۳ واحد تولیدی و خدماتی در خراسان رضوی پروانه استاندارد داشته و برای ۲ هزار و ۷۳۲ محصول و خدمت در استان پروانه استفاده از نشان استاندارد اجباری صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.