ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه، خواستار استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی گمرکات استان به زائران اربعین حسینی شد.

علی‌اصغر عباس‌زاده ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان گفت : گمرک به عنوان یکی از دستگاه‌های حاضر و فعال در نقطه صفر مرزی، نقش تاثیرگذاری در روانسازی و تسهیل خدمات در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دارد.

وی گفت: یکی از خدمات کارکنان گمرکات استان در گمرک خسروی در این ایام، انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه زائرانی است که در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند و دیگر خدمات ارایه شده از سوی گمرکات کرمانشاه در مرز‌های خسروی و سومار، انجام تشریفات گمرکی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز موکب‌دارانی است که در مسیر پیاده‌روی در کشور عراق، خدماتی را به زوار ارایه می‌کنند.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه با اشاره به اینکه همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی، صادرات کالای تجاری در گمرک خسروی همچنان فعال و روند تشریفات گمرکی کالا‌های صادراتی در این گمرک بدون توقف دنبال خواهد شد، گفت: گمرکات استان با تمامی ظرفیت‌های موجود خود و با استفاده از کارکنان و نیرو‌های پرتلاش گمرک تا اتمام راهپیمایی اربعین حسینی پای کار است و آماده ارایه خدمات به زوار اربعینی حسینی است.

وی سپس اشاره‌ای به اقدامات صورت گرفته و تدارکات دیده شده در راهپیمایی اربعین امسال از سوی گمرکات استان کرد.

عباس‌زاده، با تاکید بر اینکه ارایه خدمات مطلوب و بی وقفه به زائرین و موکب داران از اهداف مجموعه گمرکات استان در راهپیمایی اربعین سال‌جاری است، خواستار همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های تابعه وزارت امور و اقتصادی در استان با گمرکات کرمانشاه و در اختیار گذاشتن خودرو، نیروی خدماتی و مهمانسرا از سوی آنان شد .

برچسب ها: گمرک ایران ، مرز رسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.