رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از رونمایی کتاب نوح اثر علی خدادادی در این شهرستان خبر داد.

حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت: حوزه فرهنگ و هنر، اصحاب و رسانه، اداره کتابخانه ها، کانون پرورش فکری کودکان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیاز به حمایت‌های ویژه دارد، و از مسئولین شهرستان می‌خواهم که حوزه فرهنگ و هنر را بیشتر دریابند.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: طبق سفارش رهبر انقلاب فرهنگ مهم‌تر از اقتصاد است، اگر انسان یا جامعه‌ای رشد می‌کند، مبنایش رشد فرهنگی در آن جامعه است.

به گفته او گتوند در حوزه فرهنگی جزء بهترین هاست، و بر روی هر کدام از شاخص‌های فرهنگی در این شهرستان کار‌هایی صورت گرفته است، در حوزه شعر، مذهبی و آیین‌های نگارشی و در هر حوزه‌ای که نگاه میکنیم رگ‌های فرهنگی وجود دارد.

او می‌گوید: ما در شهرستان گتوند در حوزه فرهنگی مانند حوزه‌های خدماتی چالش داریم، اگر می‌خواهیم گتوند توسعه پایدار داشته باشد باید این چالش‌ها را شناسایی و در کنار هم رفع کنیم.

حجت الاالسلام فتحی نیا امام جمعه گتوند گفت: باید با حمایت از مباحث فرهنگی شهرستان شاهد رونق آن باشیم، شهرستان گتوند ظرفیت بسیار بالایی در شعر، ادب، ادبیات و نویسندگی دارد، باید حمایت بیشتری صورت گیرد، شهری که شهر دکتر قیصر امین پور است، باید شعرای آن بیشتر بدرخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.