بانوی ورزشکار خراسان جنوبی در اولین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور (انتخابی تیم ملی) صاحب سه مدال طلا، نقره و برنز شد.

 

عراقی سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: در اولین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور (انتخابی تیم ملی) سهیلا سلیمانی موفق به کسب سه مدال در رده سنی جوانان در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم شد.

او با بیان اینکه این مسابقات در سه رشته لیفت با لوازم، لیفت بدون لوازم و میله الفن برگزار شد افزود: تنها ورزشکار شرکت کننده از خراسان جنوبی در این مسابقات با کسب مقام اول در رشته لیفت با لوازم، به مدال طلا دست یافت.

عراقی بیان کرد: این ورزشکار در رشته میله الفن نیز موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره و در رشته لیفت بدون لوازم مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی ادامه داد: در این مسابقات ۲۵۰ بانوی ورزشکار کشور در وزن‌های منفی ۶۰، منفی ۷۰، منفی ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم در رده‌های سنی جوانان زیر ۲۳ سال، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند و نفرات برتر به عضویت تیم‌ ملی در می‌آیند.

او گفت: اولین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان ۲۵ مرداد و در بخش مردان ۲۶ و ۲۷ مرداد در قم برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.