مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: متهم پرونده ماینر‌های قاچاق به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه از یک منزل مسکونی در شهر شیراز ۳۷ دستگاه استخراج رمز ارز کشف شد، اظهار کرد: شعبه دهم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز به پرونده ۳۷ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال رسیدگی کرد.

او ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سالاری بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز، تعدادی ماینر قاچاق کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

کشف کالای قاچاق از یک منزل مسکونی /متهم جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه ۳ میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق کالا خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی فیروزآباد به پرونده قاچاق انواع کالای گمرکی شامل ۲۳ هزار بطری نوشیدنی و ۳۵۰ کیلو گردو خارجی به ارزش یک میلیارد ریال رسیدگی کرد.

او ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سالاری افزود: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد مقادیر زیادی مواد غذایی قاچاق را از یک منزل مسکونی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.

محکومیت ۳ میلیارد ریالی واحد صنفی گرانفروش 

مصالح فروش متخلف در شهر شیراز به پرداخت ۳ میلیارد ریال جریمه شد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به گزارش بازرسان، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متصدی واحد صنفی را به پرداخت ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش ریالی میزان تخلف محکوم کرد.

سالاری اضافه کرد: گزارش تخلف یک مصالح فروشی در شهر شیراز پیرامون گرانفروشی سیمان را بازرسان سازمان صمت برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار