مرحله عملی تمرین تاکتیکی گردان امام علی (ع) شهرستان کوهبنان به منظور حفظ توان و ارتقای آمادگی رزم نیرو‌های بسیج اجرا شد.

در حاشیه این رزمایش که با حضور اعضا و دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شد، رئیس شورای تامین کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرماندهان سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیاست.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان ضمن تشکر از دست اندرکاران رزمایش افزود: از ابتدای شکل گیری سپاه پاسداران همواره شاهد حضور شبانه روزی و خدمت رسانی این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف هستیم.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: معظم له همواره در بیانات خود بر رضایت از عملکرد بسیار خوب سپاه پاسداران تاکید دارند، قطعا در کنار رضایت، ولی امر مسلمین مطمئنا پاسداران و بسیجیان مشمول عنایت ویژه حضرت ولی عصر (عج) خواهند بود.

رئیس شورای تأمین کوهبنان بیان داشت: مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کردند که انقلاب ما با انقلاب دیگر کشور‌ها فرق دارد که این مهم فقط به خاطر حضور نیرو‌های مخلص و جان برکف سپاه پاسداران و بسیجیان است.

فرماندار کوهبنان گفت: سپاه همواره خار چشم دشمنان اسلام و ایران است؛ لذا شاهدیم که دشمن این نیروی ارزشی و انقلابی را جزو لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است.

او افزود: در آستانه انتخابات بسیار حساسی قرار داریم؛ لذا از ماه‌ها قبل دشمنان و بدخواهان بدنبال سیاه نمایی، تخریب و ناامید کردن مردم هستند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند، غافل از این که مردم با معرفت و بصیرت لازم حماسه‌ای ماندگار و جاودانه خلق خواهند کرد.

در ادامه جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: مرحله اول تمرین تاکتیکی گردان امام علی (ع) با حضور پرشور بسیجیان در محل هنرستان فنی امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

او ابراز داشت: بسیجیان دلاور در صحنه‌های حساس به موقع حاضر می‌شوند و با وجود این شجره طیبه توطئه آمریکا، اسرائیل  و توطئه‌گران نقش بر آب خواهد شد.

حسن شبان هدف از برگزاری این تمرینات تاکتیکی را حفظ توان و ارتقای آمادگی رزم نیرو‌های بسیج در راستای لبیک به فرمایشات، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) عنوان کرد.

او بیان داشت: در این رزمایش یک روزه بسیجیان تمرینات تاکتیکی نظیر آرایشات و آموزشات اجرای فنون رزم و عملیات‌های تاکتیکی مقابله با وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی و اغتشاشات را اجرا کردند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: پیام امروز بسیجیان در این رزمایش این است که ما مقتدرانه حضور داریم و اجازه هیچ گونه تعرض و خطایی را به دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نخواهیم داد.

او تصریح کرد: در این رزمایش علاوه بر حضور پرصلابت و مقتدرانه بسیجیان، نهاد‌های خدمت رسان، تعدادی از اعضای شورای اداری و تامین حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار