استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی طرح‌های توسعه‌ای دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ قبل از آغاز فصل سرما تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

غلامعلی حیدری امروز جمعه به همراه تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سفر به دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ با حضور در روستای پلکانی سرآقاسید تصریح کرد: مصوبات سفر سال قبل مسئولان استان به این منطقه اجرایی شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی بخشی از این مصوبات مانند مدرسه‌سازی، ساخت خانه بهداشت و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شروع شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا سه کیلومتر از جاده شیخ‌علیخان به دهستان موگویی آسفالت شده است و ۹ کیلومتر از این مسیر تا منطقه گردشگری غار یخی چما با سرعت آسفالت می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری تاکید کرد: با توجه به کوتاه بودن فصل کاری در چهارمحال و بختیاری تاکید شد تا روند اجرایی طرح‌های دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ تسریع و بخشی از پروژه‌ها قبل از آغاز سرما بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های فیبر نوری و خانه هلال در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ یادآور شد: خدمات‌رسانی به مردم باید شبانه‌روزی باشد و این امر تعطیلی ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تعدادی از اهالی دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ به تسهیلات اشتغال خانگی نیاز داشتند.

وی گفت: همچنین قرار شد اجرای برخی پروژه‌ها مانند طرح هادی روستایی در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری انجام شود.

حیدری تاکید کرد: به‌همین منظور بعضی از این طرح‌های هادی روستایی امسال و بقیه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و بهره‌برداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
تبدیل شدن بخش بازفت و بخش صمصامی به شهرستان و برای رهایی از محرومیت را پیگیری کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۱۵:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
پیشنهاد تقسیم کوهرنگ به چند شهرستان کوچکتر را به وزیر کشور بدهید ،شهرستان کوهستانی و پهناور کوهرنگ برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر باید به سه شهرستان بازفت و صمصامی و یا زرین تقسیم شود
این قسمت شمالی استان با وجود سرچشمه سه رود ملی بودن و داشتن تقریبا ده درصد آب کشور واقعا محروم است
آخرین اخبار