کشف لندکروز قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در غرب تهران خبرداد.

سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در پی کسب خبری مبنی بر مخفی کردن یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز در پارکینگ ساختمانی مسکونی در محدوده "کن" تهران ، تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: با بررسی صحت اخبار دریافتی و شناسایی مالک ساختمان مسکونی، تیمی از ماموران با اخذ مجوزهای قضائی به محل اختفای خودرو مراجعه و بررسی های اولیه نشان از این داشت خودرو بدون مجوزهای قانونی به این مکان انتقال یافته است و پلاک منصوبه به خودرو جعلی می باشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: مالک ساختمان از جعلی بودن پلاک خودرو اظهار بی اطلاعی می کرد و اظهار کرد، خودرو متعلق به یکی از دوستان وی باشد و مالکیتی نسبت به این خودرو ندارد بلکه خودرو به صورت امانی در پارکینگ ساختمان مستقر شده است.

وی افزود: در ادامه ماموران با شناسایی مالک اصلی خودرو، در یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر و متهم پس از پی جوئی های انتظامی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از انتقال خودرو به مقر پلیس خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی خودروی توقیفی را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

برچسب ها: پلیس ، لندکروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار