مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد روان در پایانه های مرزی همزمان با آغاز عملیات اربعین گزارش شده و ترافیک سنگین در محور قزوین _ کرج گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا گفت: تردد روان  در محورهای منتهی به پایانه های مرزی از جمله تمرچین، باشماق ، مهران، خسروی و شلمچه گزارش شده است و مسافران حتما پیش از عزیمت به پایانه ها از آخرین وضعیت ترافیکی از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در حال حاضر  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) محدوده های ماسال و سیاه بیشه و حدفاصل وینه تا بیلقان - تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا عوارضی در برخی از مقاطع را شاهد هستیم.

او می گوید: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های شاهاندشت و آب اسک ،مسیر(رفت و برگشت) محدوده های بایجان و سه راهی چلاو ، محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده دماوند ، در آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار ، در آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن - تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود را شاهد هستیم.

او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده های پل کردان و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک ، در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک ، در محور آستارا – اردبیل محدوده گردنه حیران گزارش شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار