مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبات، درخواست‌ها و مشکلات ۱۰۰ نفر از مردم استان در میز خدمت نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد بررسی شد.

فرشاد طهماسبی گفت: ۶۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به‌همراه کارشناسان و معاونان در روز جمعه با برپایی میز خدمت محل اقامه نماز پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.

وی افزود: بیشتر درخواست‌های ارائه شده به مدیران در حوزه اشتغال، تسهیلات ازدواج، تسهیلات فرزندآوری، ودیعه مسکن، درخواست مساعدت و شکایت از دستگاه‌های اجرایی است.

طهماسبی برپایی میز خدمت هر هفته در مصلای‌های نماز جمعه را باعث افزایش رضایت مردم از عملکرد مسوولان اعلام و تصریح کرد: برپایی این میز خدمت با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه برگزار می‌شود تا مطالبات و درخواست‌های مردم پیگیری و رفع شدند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکرد‌های دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

طهماسبی اظهار داشت: سفر‌های استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدار‌های مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.

وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

برچسب ها: میز خدمت ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.