حجت‌الاسلام امینی گفت: مشارکت دادن مردم در پرتو وحدت ملی، کمک به مردم به ویژه طبقات ضعیف می‌تواند امید را به جامعه تزریق کند و دشمنان را شکست دهد.

حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: انتقادی که در آن تخریب، ناامیدی، اعتمادسوزی نسبت به مسئولانی باشد که بیشتر آن‌ها مشغول به فعالیت هستند، به نفع و صلاح کشور نیست.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان راهبرد ایجاد بحران‌های پی‌درپی را در برابر ایران در پیش گرفتند، ابراز کرد: ایجاد این بحران‌ها به منظور جلوگیری از الگو شدن انقلاب ایران برای دیگر کشور‌ها بود.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با انقلاب از ابتدای پیروزی تاکنون و بعد از این ادامه دارد، اظهار کرد: ما به دنبال حاکمیت اسلام هستیم و این حاکمیت همواره با منافع دشمنان اسلام سازگار نیست و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مخالفت با ظلم و ظالم، یاری مظلوم را به ما آموخت، افزود: حمایت از مظلوم تنها به مردم مسلمان فلسطین محدود نمی‌شود و ملت ایران در این تربیت انقلابی نسبت به مظلومان غیرمسلمان نیز حساس است.

خطیب جمعه شاهرود ادامه داد: مخالفت با استعمار، استثمار، چپاول سرمایه‌های مردم و کشور‌ها از دیگر دلایل دشمنی با انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام امینی به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید قدر پیشرفت‌ها دانست، اشاره کرد و گفت: این پیشرفت‌ها نباید موجب غرور شود، چون مغرورشدن ابتدای ضرر است.

وی به تکرار فاجعه در حرم شاهچراغ (ع) و شهادت ۲ نفر و مجروح شدن چندین نفر اشاره کرد و افزود: دشمنان با انجام این اعمال تروریستی قصد ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی بین مذاهب را دارند تا جنگ مذهبی به راه اندازند، اما مردم ایران بیدار و هوشیار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.