حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: هدف اصلی استکبار جهانی که رو به زوال است، ضربه‌زدن به ایران با سخت‌ترین و نافذترین دسیسه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: بحران‌سازی در بخش‌های مختلف مانند مباحث بنزین، راهبرد دشمن طی ۴۴ سال گذشته برای خدشه‌دار کردن امنیت کشور است.

وی افزود: حفظ وحدت، بصیرت‌افزایی و مراقبت از انقلاب اسلامی، راهکار خنثی‌سازی توطئه دشمنان و کار جهادی، شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر مسوولان لازمه موفقیت و سربلندی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ و شهادت ۲ نفر، افزود: سال گذشته تا کنون سه حمله تروریستی در اماکن مذهبی مشهد حرم امام رضا (ع) و حرم شاهچراغ رخ داد و هدف این اقدامات سخیف ایجاد خدشه و تنش در وحدت بین ایران و کشور‌های دیگر مانند افغانستان، تاجیکستان و چالش بین شیعه و سنی است.

وی با اشاره فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با سرداران سپاه، افزود: سلامت معنوی، قدرتمندی، بازدارندگی، ارائه خدمات جهادی و اجتماعی، و جذب جوانان از جمله افتخارات سپاه پاسداران است.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد، افزود: مسجد‌ها سنگر هستند و تقویت وحدت بین خادمان مسجد رمز موفقیت در جذب هر چه بیشتر به مسجد است. والدین با بردن فرزندان خود به مسجد‌ها برای نهادینه شدن و تقویت معنویت در کودکان تلاش کنند.

وی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد، ابراز کرد: تمامی مشکلات کشور یک منشا از استکبار جهانی دارد.

امام جمعه سمنان به هفتم صفر سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) نیز اشاره کرد و با تاکید و توصیه بر رعایت تقوا، افزود: رعایت تقوا لازمه رستگاری و عاقبت بخیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.