قرآن کریم تهدید دشمنان برای رسیدن به منافع

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان از قرآن واهمه دارند، گفت : دشمنان، قرآن کریم را تهدیدی برای رسیدن به منافع خود می‌دانند.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ضمن محکومیت هر نوع اهانت به قرآن کریم، گفت : دشمنان، قرآن کریم را تهدیدی برای رسیدن به منافع خود می‌دانند و از این جهت قرآن را مورد حمله قرار می‌دهند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اینکه دشمنان ما امروز به ساحت قرآن اهانت می‌کنند و یا در حرم مطهر شاه چراغ به زوار حمله می‌کنند، برای این است که مسلمانان را از قرآن دور کنند.

وی اشاره‌ای هم به مطرح شدن عناوینی مثل قرآن سکولار و یا هیئت سکولار در سطح جامعه داشت و گفت: ما قرآن سکولار و هیئت سکولار نداریم و دین را از سیاست جدا نمی‌دانیم.

صحرایی با اشاره به سیاسی بودن دین اسلام، گفت: سیاست را نمی‌توان از اسلام جدا کرد، چون اسلام بدون سیاست همان چیزی است که دشمنان می‌خواهند و اگر سیاسی بودن را از اسلام بگیریم دیگر چیزی از آن باقی نخواهند ماند. 

وی ادامه داد: ما مسلمان با اعتقاد و استدلال فدایی قرآن هستیم و این هدیه بی واسطه الهی را بزرگ می‌دانیم و بر اساس آموزه‌های این کتاب آسمانی تا پای جان در برابر ظالمان می‌ایستیم و یاور مظلومان هستیم.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت انسان‌ها است، گفت: باید سبک زندگی قرآنی را در جامعه پیاده کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار