سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارآفرینان و کارگران در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه مردم ایران، جهادگران عرصه تولید و اقتصاد هستند.

 خلیل‌احمد سلامی در بازدید از یک واحد تولیدی مرغ تخمگذار در حوالی شهرستان زاهدان گفت: راه اندازی این واحد تولیدی نشان از ظرفیت‌های پرکشش خطه پهناور سیستان و بلوچستان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد.

  به تعبیر رهبر انقلاب کارآفرینان و کارگران افسران و رزمندگان جنگ سخت اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران هستند و در هر شرایطی باید قدردان آن‌ها بود.

  این اداره کل حمایت از کارآفرینان برای رشد و ارتقای بهره وری و صیانت از نیروی کار را در راستای حفظ اشتغال موجود در استان رسالت مهم و ضروری می‌داند و گره گشایی از مشکلات جامعه کار و تولید یک وظیفه همگانی است.

  مراکز خدمات مشاوره و کارآفرینی در استان یک ظرفیت مناسب برای علاقمندان به سرمایه گذاری و کارآفرینی است که می‌تواند معرف و راهنمای متقاضیان برای ورود موفق به عرصه کارآفرینی و اشتغال باشد.

🔹 امسال سیستان و بلوچستان متعهد به اشتغالزایی برای بیش از ۳۵ هزار نفر است که می‌بایست بر اساس تقسیم بین شهرستانی و دستگاهی، این مهم محقق شود.

🔸 برنامه بازدید از صنایع استان با هدف دیدار رو در رو با کارگران و کارآفرینان و رفع مشکلات صورت می‌گیرد و بر این باور هستیم که در شرایط سخت اقتصادی باید از واحد‌های تولیدی که برای رونق اقتصاد کشور در جای جای ایران اسلامی تلاش می‌کنند حمایت کنیم تا تولید آن‌ها حفظ شده و روی پای خود بایستند.

     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.