سردار رادان:

شهداء با نثار خون خود رسالت بزرگی بر دوش آحاد جامعه گذاشتند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شهدا با نثار خون خود رسالت بزرگی بر دوش آحاد جامعه گذاشتند و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

سردار احمدرضا رادان در دیدار با خانواه شهید محمد شهبازی در گرگان با قدردانی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی خانواده‌های شهداء، ایستادگی، صبر و مقاومت آن‌ها را مثال زدنی دانست و افزود: شهدا با نثار خون خود رسالت بزرگی بر دوش آحاد جامعه گذاشتند و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

او با تاکید بر اینکه بقاء، دوام و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم گفت: وارثان اصلی این نظام، خانواده معظم شهدا هستند که همواره با دعای خیر خود در تمامی عرصه‌ها، خدمتگزاران نظام را حمایت می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور تکریم خانواده شهدا را فضیلتی بزرگ عنوان کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت امانت و دستاوردی است که از خود شهداء به ما رسیده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سردار رادان در پایان با بیان اینکه راه شهیدان راه سعادت است افزود: شهداء با نثار هستی خود در راه اسلام و انقلاب به همه ما درس شجاعت، ایثار و فداکاری آموختند و ما وظیفه داریم از میراث گرانبهای آن‌ها حراست کنیم.

همچنین سردار احمدرضا رادان به همراه جمعی از مسئولان ارشد انتظامی کشور با آزاده سرافراز علیرضا فرومدی در گرگان دیدار کرد.

او در این دیدار گفت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی‌های دشمنان ایستادند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: آزادگان دلاور و سرافراز ایران اسلامی با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.