روسیه گوگل را جریمه کرد

دادگاهی در مسکو شرکت گوگل را به دلیل حذف نکردن محتوای ممنوعه درباره عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین ۳۱۰۰۰ دلار جریمه کرد.  

قاضی دادگاه گفت دادگاه بدینوسیله گوگل را به دلیل ارتکاب تخلف اداری طبق بخش ۲ ماده ۱۳.۴۱ قانون تخلفات اداری روسیه مجرم شناخته و جریمه‌ای اداری به مبلغ ۳ میلیون روبل اعمال می‌کند.

به گزارش تاس، براساس این پرونده، ابتدا یک اخطار رسمی به شرکت ارسال و از آن خواسته شده بود ویدیو‌هایی را از سایت یوتیوب حذف کند که بینندگان را درباره راه‌های ورود غیرقانونی به اماکن حفاظت‌شده راهنمایی می‌کرد، مکان‌هایی که حضور در آن‌ها می‌تواند جان و سلامت یک فرد را به خطر بیاندازد. این اخطاریه همچنین حذف ویدئو‌هایی حاوی اطلاعات نادرست را درباره عملیات ویژه نظامی در اوکراین خواستار شده بود.

پیش از این، همان دادگاه بار‌ها به دلیل تخلفات اداری، گوگل را جریمه کرده بود، از جمله جریمه ۳ میلیون روبلی در ماه مه به خاطر ویدیو‌هایی در یوتیوب که شامل تبلیغاتی برای ترویج روابط جنسی غیرمتعارف و همچنین عمل غیرقانونی «بالا رفتن از سازه‌های بلند برای ورود به پشت بام آنها»، و بدنام کردن نیرو‌های نظامی روسیه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
اونوقت ما؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
دنیا این را بداند هرکس ارتباطی با آمریکا داشته باشد آمریکا آن را مزدور خود خوانده و از تمامی معرفت انسانیت آنها سوء استفاده میکند
آخرین اخبار