عین اللهی گفت: تاکنون ۴ استان از خدمات بستری رایگانِ طرح بهداشت خانواده، بهره مند شدند و امیدواریم جیرفت و کهنوج پنجمین مورد برای بهره مندی این طرح باشند.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در سفر به استان کرمان گفت: از کار‌های بسیار مهم و خوبی که در این منطقه انجام شده ایجاد دانشگاه علوم پزشکی حیرفت است و  این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های خوب کشور می باشد و  خدمات خوبی را در حوزه آموزش، بهداشت و درمان ارائه  می‌دهد.

 او با اشاره به اینکه جنوب کرمان از مناطق محروم کشور تلقی می‌شود، افزود: در دولت مردمی بنا داریم به مناطق کم برخوردار و محروم خدمت بیشتری ارائه دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: تاکنون توانستیم ۶۶ پروژه جدید در حوزه بهداشت و درمان را در جیرفت افتتاح  کنیم که این پروژه ها، شامل: افتتاح خانه‌های بهداشت و اعطای دستگاه‌ها و امکانات جدید می باشد. 

او با بیان اینکه حدود ۳۰ پروژه دیگر نیز در جیرفت دست احداث است، تصریح کرد: هدف از این سفر، بازدید از پروژه‌های افتتاح شده و در دست احداث می باشد.

عین اللهی یکی از برنامه های این سفر را  بازدید از پروژه بیمارستان ۹۶ تخت خوابی عنبرآباد عنوان کرد و افزود: در سفر استانی مبلغی حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تعیین شده است که می خواهیم پیشرفت پروژه را ببینیم و برای ادامه روند کار حمایت کنیم.

 او با اشاره به اینکه برنامه بعد بازدید از بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی جیرفت است که در این بازدید، نقاط ضعف و قوت این بیمارستان را خواهیم دید، تصریح کرد: برای بازدید از امکانات حوزه بهداشت و درمان کهنوج  نیز به این منطقه خواهیم رفت.

 وزیر بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی بیان داشت: طرحی با عنوان بهداشت خانواده در کشور اجرا شده است که خوشبختانه این طرح  در جنوب کرمان در حال اجرا می باشد که از این طرح نیز بازدید به عمل می آید و اگر در بازدید امروز طرح بهداشت خانواده مورد رضایت قرار بگیرد، خدمات بستری مردم جیرفت و کهنوج را رایگان انجام خواهیم داد. 

او بیان داشت: تاکنون ۴ استان از خدمات رایگان طرح بهداشت خانواده بهره مند شدند وامیدواریم جیرفت و کهنوج  پنجمین مورد  برای اجرای این طرح باشد.

وزیر بهداشت همچنین گفت: اخیرا یک دستگاه ام آر آی به جیرفت تحویل  داده ایم که ساختمانش در حال احداث است و به زودی افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.