جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان عصر امروز در استانداری کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز در جلسه ستاد اربعین گفت: ظرفیت اردوگاه‌های استان در ماهان و اهواز خوب است.

وی افزود: بحث پذیرایی از زوار پاکستانی به بهترین شکل دیده شود.

استاندار کرمان بیان کرد: دستگاه‌های که تعهد دارند به بهترین نحو کار خود را در موکب‌ها انجام دهند و بحث سوخت برای زائرین خارجی در همان ماهان صورت گیرد تا داخل شهر باعث ترافیک و مشکل نباشد.

فداکار گفت: اینجا ایستگاه مهمی برای زائران خارجی است و باید تلاش شود که به مشکل برنخورند. 

آیت الهی موسوی معاون استاندار کرمان گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس از طریق صنایع در اختیار راهداری قرار می‌گیرد و ۵۰ اتوبوس از کشور به ناوگان استان کرمان داده شده است که هزینه آن را صنایع استان می‌دهد.

وی افزود: ۵ میلیارد از منابع استان برای اردوگاه شهید کازرونی در خوزستان اختصاص داده شده است و از اردوگاه تا لب مرز سپاه حمل و نقل زائران را متقبل شده است.

موسوی بیان کرد: آب و منطقه‌ای وآب فاضلاب استان بحث ابرسانی به اردوگاه ماهان و اردوگاه اهواز را انجام می‌دهد.

وی گفت: در بحث سوخت و برق محوطه مشکلی نیست و ۱۰۰ دستگاه چادر هلال احمر قرار است در اردوگاه ماهان نصب کند.

وی افزود: از ۲۸ شهریور قرار گاه اهواز آماده پذیرش زائران است.

شفق نماینده راهداری و حمل و نقل جاده استان در این جلسه گفت: یک قطار کرمان_ اهواز رفت و برگشت در نظر گرفته شده است ، از ۲ شهریور پیک سفر ها شروع می‌شود .

شفق بیان کرد: قیمت بلیط اتوبوس یک طرفه ۲۵ نفره یک میلیون و ۲۰۰ هزار، کلاسیک ۳۲ نفره یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و ۴۴ نفره، ۷۷۱ هزار تومان که مقصد مرز شلمچه است.

وی افزود: بلیط برگشت هم مسافران بگیرند که مشکل نباشد دیگر اتوبوس دربستی نداریم و اگر کاروان می‌خواد بلیط همه اعضا رفت و برگشت گرفته شود.

فلاح مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: در هتل بوستان نجف، مرز مهران و حیدریه عراق تیم‌های پزشکی و کمک رسانی ما مستقر هستند.

وی افزود: این تیم‌ها آماده خدمات به زائران چه درگیر بیماری که دارند و دارو و بیماری‌های فصلی که در عراق مواجهه هستند است.

برچسب ها: ستاد اربعین ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.