مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: به منظور ایجاد اشتغال به بیش از ۱۷۷۵ نفر اعتباری بالغ بر ۱۹۸۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.

سرهنگ شاهرخی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت: مسئله‌ی اقتصاد، مسئله اولویت‌دار کشور است و بدین منظور سازمان بسیج استان کرمان به منظور تحقق شعار سال افراد واجد شرایط را برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی که این برنامه از اواسط پارسال تا پایان تیرماه امسال این کار ادامه داشته است.

او بیان داشت: به منظور رونق تولید برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی که عمده مشکل این واحد‌ها سرمایه در گردش بوده است بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص و به این بانک‌ها معرفی شده اند.

سرهنگ شاهرخی بیان داشت: این سازمان به منظور ایجاد اشتغال به بیش از ۱۷۷۵ نفر در عرصه‌های صنایع تبدیلی، صنعت، دام و طیور، کشاورزی، صنایع دستی، دانش بنیان، آموزشی، خدمات کلان شهر اعتباری بالغ بر ۱۹۸۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.

سرهنگ شاهرخی افزود: ضمن تشکر از استاندار، فرمانده سپاه استان و معاون اقتصادی استانداری برای تخصیص و حمایت در این راستا و در صورت تداوم و حمایت بیشتر از سوی کارگروه اشتغال استان طی امسال بتوانیم تسهیلات بیشتری در این مسیر به مردم استان اعطا کنیم و گامی در مسیر کاهش بیکاری و رونق تولید برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار