معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: خدمت به مناطق محروم از اولویت‌های مهم دانشگاه است.

مهشید عصاره معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: خدمت رسانی به مردم محروم مناطق تحت پوشش خصوصا جمعیت روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزارنفر بوده است.

او می‌گوید: همواره سیاست مجموعه بهداشت بر این بوده که با تلاش هدفمند، تشریک مساعی با گروه‌های جهادی و هدایت کمک‌های خیرین؛ استاندارد خدمات سلامت را به نفع جمعیت محروم بالا نگه دارد.

یلدی رییس اداره بیمه سلامت دزفول از بالا بودن سطح خدمات معاونت بهداشت و مرکز بهداشت دزفول در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های خوزستان، ابراز رضایت کرده و خواستار تداوم ارتقا در همین مسیر گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی همواره وظیفه خود میداند تنوع و کیفیت خدمات در مناطق محروم را ارتقا دهد.

خسروپناه می گوید: در حال حاضر با توسعه مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی خیبر، باغچه بان و سردشت، سعی میشود خدماتی حتی فراتر از دستورکار وزارت بهداشت برای مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی ارایه گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گعت: در قالب اردو‌های جهادی و خداپسندانه؛ عمدتا در ایام تعطیل با کمک متخصصین نیکوکار داوطلب در رشته‌های مختلف و یاری دندان پزشکان متهعد و خیر و همچنین نیرو‌های داوطلب بهداشت، برنامه ریزی به صورت دوره‌ای برای ارائه خدمات رایگان و متنوع به جمعیت محروم و نیازمند شناسایی شده ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار