رئیس جمعیت هلال احمر زرند گفت: تعامل بین مجموعه آتش نشانی و هلال احمر باعث پیشرفت و بهبود عملیات‌های امدادی و خدمت رسانی خواهد شد.

مهدی جمالی زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند در نشست با رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه کارکنان جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی اشتراکات زیادی در فعالیت‌های خدماتی داشته و حضور آن‌ها همواره در خط اول امداد رسانی به شهروندان می‌باشد گفت: تعامل و تفاهم بین مجموعه آتش نشانی و هلال احمر باعث پیشرفت و بهبود عملیات‌های امدادی و خدمت رسانی در سطح شهرستان و جاده‌ها خواهد شد.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان با اعلام اینکه هر چه این هماهنگی‌ها و همسویی‌ها افزایش پیدا کند ایمنی بیشتر شهرو شهروندان تضمین خواهد شد گفت:هر دو سازمان از یک جنس می‌باشند و باید به یکدیگر کمک نمایند.

مهدی جمالیزاده از حضور نیرو‌های آتش نشانی در حوادث جاده‌ای قدردانی کرد و افزود:با توجه به امکانات مناسب و آمادگی نیرو‌های این سازمان حضور فعال در حوادث جاده‌ای را شاهد هستیم و امیدواریم با به روز شدن تجهیزات هر دو سازمان بتوان خدمات موثرتر به شهروندان ارائه نمائیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند نیز از ایثارگری‌های این دومجموعه گفت و خواستار همکاری بیشتر این نهاد‌ها با یکدیگر شد و افزود:ارزشمند شدن فعالیت‌های این دو نهاد زمانی مشخص می‌شود که آن‌ها قوی شده و فعالیت‌های باکیفیت تری به شهروندان ارائه نمایند.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه ایمنی و ارامش امروز شهروندان ماحصل زحمات این نهاد‌های ایثارگر می‌باشد، گفت: یکی از دغدغه‌های آتش نشانی، تصادفات جاده‌ای و امداد رسانی به حوادث خارج از محدوده است که می‌بایست در خصوص آن‌ها چاره اندیشی شود.

بخشی افزود:در بسیاری از حوادث نیرو‌های آتش نشانی و هلال احمر در کنار همدیگر ایفای نقش می‌کنند و لازم است با ایجاد تعامل و هماهنگی بین سازمانی بازدهی و قدرت عملیاتی خود را افزایش دهند.

او در پایان اظهار امیدواری کرد با برداشته شدن مرز‌های بین سازمان‌های امدادی خدمات گسترده تری به شهروندان ارائه شود.

برچسب ها: هلال احمر ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار