معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: بزرگترین وظیفه ما برگزاری انتخاباتی بامشارکت حداکثری است و دراین زمینه سمن‌ها سهم قابل توجهی دارند.

عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در جمع مدیران سمن‌ها با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با خدمت خود به مردم اعتماد جامعه را به نظام افزایش دهند گفت: تشکل‌های مردم نهاد در این زمینه نقش ارزنده‌ای داشته و با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می‌توانند موجبات اعتماد افزایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.
 
او افزود: بزرگترین وظیفه ما برگزاری انتخابات با مولفه‌های چهارگانه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است و در زمینه افزایش مشارکت سمن‌ها سهم قابل توجهی دارند.

عزیزی، انتخابات را تجلی بروز و ظهور اراده مردم خواند و گفت: در اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان همین بس که رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال به تبیین این موضوع پرداختند و مردم را برای مشارکت در این رویداد ملی دعوت نمودند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: در نظام مقدس اسلامی مردم همواره تعیین کننده تکلیف نظام در عرصه‌های حیاتی و مهم به ویژه انتخابات بودند و این موضوع گواه قدرت مردم در عرصه مهم سیاسی ایران اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای نا امیدکردن مردم از نظام ابراز داشت: دشمنان مثل سنوات گذشته، همه تلاش خود را برای نا امیدی مردم به کار بسته اند، البته مردم همیشه هوشیارانه پای کار نظام ایستاده اند و این بار نیز خواهند ایستاد و جز یاس و نا امیدی برای دشمنان برجای نمی‌گذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.