سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جزو علاقه‌مندان هزینه کردن در فوتبال هستم، پیشرفت در هزینه کردن است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان گفت: جزو علاقه‌مندان هزینه کردن در فوتبال هستم، پیشرفت در هزینه کردن است و تیم‌های عربستانی مثال خوبی برای این موضوع هستند، با دست خالی نمی‌توان تحولی ایجاد کرد.


محمد ربیعی افزود:  سپاهان همیشه در سال‌های اخیر رقیب محترم و قابل ارزشی برای من بوده است، اما امسال کامل‌ترین و پرمهره‌ترین تیم چند سال اخیر را دارد.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص عملکردش مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان در لیگ در ۳، ۴ سال گذشته چند باخت داده است؟ سپاهان جزو تیم‌های بالای جدول بوده و در اکثر بازی‌ها برنده شده است، بازی فردا تمرکز بسیار زیادی را می‌طلبد.

ربیعی افزود: در بازی فردا حداقل ۵ بازیکن را ندارم یکی مصدوم است و ممکن است به بازی برسد و قرارداد مهرداد رضایی ثبت نشده است، چون پنجره ذوب‌آهن بسته است، در کل به جوانان اعتماد دارم و باید کار خود را پیش ببریم.

او در خصوص تغییرات باشگاه ذوب‌آهن نیز گفت: ما جزو تیم‌هایی بودیم که دیر شروع کردیم تغییراتی در حدودی که ممکن بود انجام دادیم، از احسانی تشکر می‌کنم و برای نکیسا آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان حاضر نشد.

 ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن شرکت نکرد؛ طولانی شدن جلسه کاری مورایس دلیل غیبت وی در نشست بود.


تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر با یکدیگر بازی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.