باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی خبر از رسمی شدن انتقال نیمار به این باشگاه داد.

انتقال بزرگی که بعد از پیوستن کریستیانو به النصر و کریم بنزما به الاتحاد می‌توان آن را سومین خرید بزرگ فوتبال عربستان دانست رسمی شد.

بعد از ساعت‌ها انتظار باشگاه الهلال با انتشار یک ویدیو به صورت رسمی از خرید نیمار خبر داد. نیمار در این ویدیو پیام کوتاهی به هواداران داد و گفت: "من در عربستان هستم".

قرارداد این ستاره ۳۱ ساله برزیلی ۲ ساله است و البته بندی در آن وجود دارد که الهلال می‌تواند قرارداد نیمار را به صورت خودکار تمدید کند. نیمار در عربستان دستمزدی نجومی می‌گیرد و گفته می‌شود مبلغ دستمزد او ۳۰۰ میلیون یورو در دو سال خواهد بود.

البته این تنها دریافتی ستاره برزیلی نخواهد بود و با احتساب پاداش‌ها و قرارداد‌های تجاری و اسپانسری ممکن است مبلغ کل دستمزد او تا سال ۲۰۲۵ به ۴۰۰ میلیون یورو بالغ شود.

بعد از چند دور مذاکره فشرده در نهایت پدر نیمار و مدیر برنامه‌های مشهور او پینی زاهاوی به همراه مدیران ارشد باشگاه عربستانی پای قرارداد را امضا کردند تا سومین خرید بزرگ تاریخ فوتبال عربستان بعد از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما رسمی شود.

ادعا‌های زیادی درباره قول و قرار‌های خاص الهلال به نیمار منتشر شده. فوت‌مرکاتو می‌گوید مدیران الهلال برای اینکه آخرین مقاومت‌های نیمار را در هم بشکنند به او وعده دادند در صورتی که او بازیکنشان بشود به ازای هر پیروزی الهلال به او ۸۰ هزار یورو پاداش ویژه خواهند داد. از این گذشته نیمار به ازای هر پست یا استوری‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند و در آن‌ها برای الهلال تبلیغ کرده باشد ۵۰۰ هزار یورو پاداش می‌گیرد. قابل توجه است که این ستاره برزیلی رد حال حاضر ۶۲.۵ میلیون دنبال‌کننده در توییتر و ۲۱۲ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

درست مثل مراسم معارفه‌ای که پیش از این در عربستان برای کریستیانو رونالدو و کریم بنزما برگزار شد انتظار می‌رود در روز‌های آینده یک مراسم باشکوه در استادیوم خانگی الهلال برای معرفی نیمار به هواداران این تیم در شهر ریاض برگزار شود.

رسمی شدن انتقال نیمار به الهلال بعد از چندین هفته تنش برای او شرایطی آرام فراهم خواهد کرد. نیمار زمانی که متوجه شد مدیران پاری سن ژرمن تمایلی برای ادامه همکاری با او ندارند برای ترک پاریس آماده شد. آنچه هفته‌های اخیر را برای او پرتنش کرده بود شایعات گسترده درباره احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا بود.

نیمار که در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز یک مثلث تهاجمی مرگبار را در بارسا تشکیل می‌دادند در نهایت به تیم سابقش برنگشت و به نظر می‌رسید کادر فنی این روز‌های بارسا و مدیران باشگاه هم تمایل چندانی به این بازگشت ندارند.

به این ترتیب شش سال حضور نیمار در پاری سن ژرمن به پایان رسید و فصل جدیدی از زندگی فوتبالی او آغاز شد. نیمار در سال ۲۰۱۷ با یک قرارداد بزرگ به ارزش ۲۲۰ میلیون یورو بارسا را به مقصد پی‌اس‌جی ترک کرد تا در آن زمان رکورددار نقل و انتقالات دنیای فوتبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
لابد سنش گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
بخاطر یک مشت دلار !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
دمشون گرم
بعد ما دنبال چییم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
انتقال بزرگی که بعد از پیوستن کریستیانو به النصر و کریم بنزما به الاتحاد می‌توان آن را سومین خرید بزرگ فوتبال عربستان دانست رسمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ما هنوز یه ورزشگاه درست حسابی نداریم مایه سرافکندگی و شرمساریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
ورزشگاه تیم پدیده و سپاهان رو ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
واقعا خنده دار هستش که یک فوتبالیست باید اینقدر پول بگیره؟
اصلا فایده این آدم برای کره زمین چی هستش؟؟
و یک سری از مشاغل که هر روز دارند به انسان ها کمک میکنن و حتی جون خیلیا را نجات میدن دستمزدهای خیلی خیلی ناچیز دریافت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ما هنوز در حال بررسی ورود خانم ها به ورزشگاه
آخرین اخبار