عسگری گفت: به دشمنان این سرزمین و ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که پاسداران ما پاسخ مناسبی به شما خواهند داد.

محمدجواد عسکری اقدام تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کرد و گفت: دنیای استکبار و گروهک‌های مذهبی انحرافی بدانند که چنین اقدامات پلیدی که هدف آن ایجاد رعب و وحشت و ناامنی است نه تنها بر روحیات ایرانیان تاثیری ندارد بلکه عزم و اراده ما را در روحیه و عمل به تعالیم اسلامی و پایبندی به منافع ملی تقویت می‌کند.

وی حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و منافع ملی را یک باور و اراده ملی دانست و ادامه داد: ایران اسلامی در راستای منافع ملی و دینی خود با هیچ گروه و افرادی حتی استکبار جهانی تعارف ندارد و هر کجا که لازم باشد از حقوق و باور‌های ارزشی این سرزمین و ملت بزرگ دفاع می‌کند.

عسکری ضمن تشکر از نیرو‌های امنیتی و حفاظت‌اطلاعات نظامی و انتظامی در خنثی‌سازی و یا مقابله با اقدامات دشمنان، عنوان کرد: هر چند بسیاری از توطئه‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان یا سایر نیرو‌های امنیتی خنثی و از بروز حادثه پیشگیری می‌شود، اما پاسداری از امنیت ملی ما در تقابل با دشمنان نظیر حادثه اخیر تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز بسیار ارزشمند و مورد ستایش و تقدیر است.

وی در همین راستا نقش نیرو‌های امنیتی در دستگیری عامل مسلح در حرم را یک نقطه قوت دانست و گفت: با دیدن کلیپ‌های منتشر شده در لحظه دستگیری، یاد دوران دفاع مقدس زنده می‌شود که فرهنگ ایثارگری و رشادت نیز به خوبی به تصویر کشیده می‌شود.

وی  با بیان اینکه پاسدار ارزش‌های خون شهدای امنیت و مدافع حرم هستیم، اضافه کرد: قطعا راه شهدا و قهرمانان ملی را همچنان ادامه می‌دهیم و به دشمنان این سرزمین و ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ مناسبی به شما می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی این مسئله را به طور جدی مورد بررسی قرار می‌دهد، افزود: قوانین حمایتی و مطالبات جدی نمایندگان مجلس از مدافعان امنیت ملی در دستور کار است و قطعا در زمان مناسب این مسئله را بررسی می‌کنیم.

عسکری در پایان با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از هویت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در راستای صیانت از منافع ملی تمامی راهکار‌های دفاعی و اعتقادی را در مقابل دشمنان به بهترین نحو به سرانجام مطلوبی برسانیم و به امید حضرت حق سومین حرم اهل بیت در آینده میزبان زائران میلیونی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
آقای عسگری تا ش برین جلسه تشکیل بدین در زمان و مکان مناسب جواب بدین داعش ایندفعه خدای نکرده بدتر از سرتون میاره مطمن باشین این اتفاق نیفته چون خودتون بهتر از هر کسی می‌دونیم داعش هر حرفی رو بزنه عملی می‌کنه فقط امیدواریم ایندفعه توی معابر پیاده رو یا داخل اسنپ یا خانه های مردم سر در نیارند با ترفند های بسیار اونجا هم می‌خواین بگین مکان مناسب همه ی جوانا ک رفتند با پیرمردها می‌خواین بجنگین خدای نکرده جنگی پیش بیاد اول بحث تروریستها رو درست کنین بقیه بماند دیگه هم نگین ایران اون نرینه همچین چیزی غلطه داعش حتی داخل اسنپ اومده بود ک خدا رو شکر دستگیر شد اونوقت ش میگین اطلاعات ما قویه ب نظر من اصأ قوی نیس
آخرین اخبار