دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲۷ رتبه برتر مسابقات ملی قرآن و عترت را کسب کرد

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در مرحله دانشگاهی و مرحله ملی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب ۲۷ رتبه دانشگاهی و کشوری شدند.

 محمدرضا صابری معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) که بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد ۲۴ رتبه کشوری شامل ۹ رتبه در بخش آوایی، ۱۳ رتبه در بخش معارفی، یک رتبه در بخش هنری و یک رتبه در بخش پژوهشی کسب کردند.

او افزود: همچنین استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله ملی بیست وهفتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) که بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسرکشور وزارت بهداشت، وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، موفق به کسب سه رتبه اول شدند.

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت (ع)، در ۶ بخش و ۵۳ رشته و با حضور چهار هزار و ۲۰۰ نفر از استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در رشته‌های مختلفی همچون آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری برگزار شد که در نهایت سه نفر از منتخبان دانشجویی این دانشگاه به مرحله کشوری اعزام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار