مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی‌ها ۱۳۵ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین در این استان در نظر گرفته شده است.

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از تمامی ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی ایمن زائران، اولویت نخست این اداره‌ کل است، اضافه کرد: برای افزایش توان ناوگان حمل و نقل استان برای جابه جایی زائران از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه سفرهای اربعین همزمان با سراسر کشور از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور انجام می شود، افزود: سال گذشته ۲۳ هزار زنجانی با ناوگان حمل و نقل عمومی به پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت اتوبوس های سفر اربعین آغاز شده است، اظهار داشت: قیمت بلیت برای اتوبوس ۲۵ نفره ۶۰۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۰ نفره ۵۰۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۲ نفره ۴۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطر نشان کرد: ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان شامل ۳۸ شرکت حمل و نقل، سه پایانه مسافربری در شهرستان‌های زنجان، ابهر، قیدار و خدابنده، ۱۳۵ ناوگان اتوبوسرانی، ۳۴۵ دستگاه ناوگان مینی‌بوس و ۵۰۰ دستگاه ناوگان سواری کرایه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.