فردی که با یک خانم بدحجاب در آمل درگیر شده بود دستگیر نشده است

عصر دیروز دوشنبه ۲۳ مرداد در یکی از خیابان‌های شهر آمل یک فرد با یک زن بدپوشش مشاجره لفظی داشت که بعد از آن منجر به درگیری فیزیکی میان این مرد با زن بی حجاب شده بود.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل با تکذیب خبر دستگیری این مرد، گفت: فرد مورد نظر شناسایی شده است اما به دلیل آنکه درگیری بین اشخاص بوده است باید از سوی مضروب طرح شکایت در مرجع قضایی صورت گیرد و برابر دستور مقام قضایی ضابطین اقدام خواهند کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرف عدالت
۱۰:۳۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
من این کلیپ را کاملش دیدم. مردک حیوان صفت عقب افتاده بی همه چیز به دختره فحش بد ناموسی داد و با لگد بارها به دختره حمله کرد. اون دختره هم از خودش فقط دفاع کرده و جوابش هم داد. دمش گرم. اصلا این مرد غلط زیادی کرده که به دختر مردم حمله میکند. اگر من اونجا بودم، مردک را با خاک یکسانش میکردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
اگر فردای روز به دختران بی گناه با حجاب به تلافی بی خردی این آقا حمله بشود ، پاسخگو کیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر آذری
۱۸:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
الان اگه برعکسش اتفاق افتاده بود طرف‌رو دستگیر کرده بودید!
قانونا و شرعا جرمی رخ داده و یه شخص دست روی ناموس مردم در مکان و اذهان عمومی بلند کرده! که این خودش جرم هست و قابل پیگیرد قانونی! و به فرد ضارب ربطی نداشت خانوم مضروب حجابش‌رو رعایت کرده یا نه! ضارب به وظیفه شرعیش عمل کرده و طرف‌رو امر به معروف کرده! و طرف گوش نکرده و گفته به تو ربطی نداره! حالا ضارب کی و چیکارس که به خودش اجازه داده ناموس مردم‌رو در خیابون کتک بزنه؟ قاضی هس؟ پلیس هس؟ ضابط یا مجری قضایی هس؟ چیکارس؟ با چه حکم و با چه منطق و با کدوم اذن شرعی دست روی ناموس مردم بلند کرده و کتکش زده؟ اگر مملکت این همه هرتی و بزن بزن هس من هیکلم ۳ برابر آدمای معمولی هس! از فردا بیوفتم تو خیابونا و ملتو امر به معروف و نهی از منکر کنم و اگر گوش نکردن کتکشون بزنم!
سرهنگ داداش تبار اگر اینچنین هست و آمرین به معروف مصونیت دارن و ناجا هم فقط تماشاگره ما قلچماق‌ها خودمون هرکاری دوس داریم با نام امر به معروف بکنیم و آخرشم یه چیزم طلب کار باشیم؟!
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
بلند کردن دست روی زن از مردانگی به دور و مایه ننگ است، باید با این پیرمرد برخورد قاطع صورت بگیره تا دیگر شاهد این درگیری های فیزیکی نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار عدالت
۱۰:۴۵ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
درود به حرف دهان با شرفت. موافقم. یک مثبت از طرف من به شما.