مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: عملیات ساخت سه مخزن بتنی با حجم ۲۵ هزار متر مکعب، در شهر همدان در حال انجام است.

فرهاد بختیاری فرگفت: به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب شهر همدان، عملیات احداث سه مخزن بتنی با ۶۷۵ میلیارد ریال در دست اقدام است.

او گفت: هم اکنون ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی امید اکباتان به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بر اساس توافق بین شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی با ۲۸۵ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: هم اینک با پایان بتن ریزی کف و دیوارها، پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۷۰ درصد رسیده است.

بختیاری فر گفت: یکی دیگر از مخازن در دست ساخت، مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی خیابان آزاد همدان با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که هم اکنون عملیات خاکبرداری، اجرای بتن مگر و زهکش‌ها به پایان رسیده است.

او گفت: اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این مخزن، ۲۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهر‌های دارای تنش آبی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مخزن پنج هزار مترمکعبی چهل چمن همدان نیز با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال از اعتبارات آبرسانی به شهر‌های دارای تنش آبی با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است.

هم اینک همه ۳۱ شهر استان همدان و ۸۲۷ روستای این استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و به شبکه یکپارچه و سراسری توزیع آب آشامیدنی این استان متصل شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.