مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیک مطلوب بوده است، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده در طرح ملی کالابرگ الکترونیک، ۱۶ هزار و ۹۶۴ خانوار نیز در این طرح مشارکت کرده‌اند.

محسن مولوی با اشاره به استقبال مردم استان از طرح ملی کالابرگ الکترونیکی، گفت: ۲۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، اعتباری بوده است که از محل افزایش یارانه در قالب خرید کالا به دهک‌های مصرف‌کننده در خرداد و تیرماه اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خانوار‌هایی که ۴۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند، اگر ۲۰۰ هزار تومان را از این سبد ۱۱ قلمی در کالا برگ خریداری کنند، مابالتفاوت تورمی توسط دولت پرداخت می‌شود ضمن اینکه ۱۱ قلم کالا در سبد ثابت و مبنای قیمت بر پایه سال گذشته است.

وی اضافه کرد: مردم اگر ۲۰۰ هزار تومان از این ۱۱ قلم کالا را خریداری کنند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار جدید به آن‌ها اضافه می‌شود؛ مشروط به اینکه دوباره از این ۱۱ قلم خریداری کنند.


بیشتر بخوانید


مولوی تصریح کرد: شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، گوشت، مرغ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند، شکر و ماست پرچرب، ۱۱ قلم کالایی هستند که در قالب این طرح به صورت کالابرگی قابلیت توزیع دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیک خوب بوده است، اظهار داشت: تاکنون در طرح ملی کالابرگ الکترونیک بیش از ۳۲ هزار و ۳۲۸ تراکنش از طریق دستگاه‌های کارتخوان برای طرح کالا انجام شده است.

وی عنوان کرد: برای اجرای این طرح در استان ۱۳۵ فروشگاه زنجیره‌ای و هزار و ۶۰۹ فروشگاه خرد فعال شده و در مابقی مناطق استان نیز در صورت تمایل فروشگاه‌ها، این طرح اجرایی می‌شود.

مولوی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده در طرح ملی کالابرگ الکترونیک استان ۱۶ هزار و ۹۶۴ خانوار نیز در این طرح مشارکت کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار